بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
شجونی، عضو جامعه روحانیت مبارزدر گفت‌وگو با« اعتماد»:نمی دانم چرا مردم به روحانی رای دادند فکر می‌کنید عملکرد دولت در زمینه‌های مختلف و به ویژه در سیاست خارجی و مساله هسته‌ای چگونه بوده است؟
کد خبر : ۱۴۹۲۶۰
ابتدا باید بگویم که مساله هسته‌ای در تخصص من نیست. اجازه دهید کسانی که صاحبنظر هستند اطهار‌نظر کنند. ما چون جزو دلواپسان هستیم دایما غصه این نظام را می‌خوریم. این نظام به زحمت به دست آمده و به این راحتی‌ها ازدست نمی‌دهیمش. ملای رومی می‌گوید: «هر که او ارزان خرد ارزان دهد/ طفل گوهر را به نرخ نان دهد». یک کودک نمی‌داند گردنبند ارزشمند مادرش چه ارزشی دارد و با یک کلوچه و نان قندی به راحتی می‌توان این گردنبند را از او گرفت. کسانی که برای انقلاب زحمت کشیده‌اند به این راحتی آن را از دست نمی‌دهند.
یعنی معتقدید دولت فعلی دارد نظام و انقلاب را ارزان می‌فروشد؟
من فعلا برای شما منبر رفته‌ام. به جای سوال کردن گوش کنید و کلمه به کلمه‌اش را ضبط کنید. تا امروز دولت در جاهای مختلف هزار جور صحبت و به دلواپسان توهین کرده است. یک‌بار به جهنم حواله‌شان کرده، یک بار بی‌سواد خطاب‌شان کرده و جای دیگر هم گفته اینها بگذارند و بروند. رهبری بود که جلوی این سخنان دولت را گرفت و اجازه نداد بیش از این به ما توهین شود وگرنه دولت می‌خواست به این روند توهین‌آمیز خود ادامه دهد.
فکر نمی‌کنید جریانات سیاسی در کشور باید به انتخاب مردم در سال ٩٢ احترام بگذارند و در مقابل منتخب مردم کارشکنی نکنند؟ به هر حال مردم اعتدال را پذیرفتند.
ما اعتدال را در اسلام داریم. این اعتدال را ابوموسی اشعری آورد و با لفظ «اعتدال» علی‌(ع) را خانه‌نشین کرد و گفت علی تندرو است در حالی که علی دنباله‌رو پیامبر (ص) بود و اگر او تندرو بود پس پیامبر (ص) هم تندرو بود. ما در قرآن هم واژه اعتدال را داریم اما در کنارش اغلظ علیهم را هم داریم. آنجایی که خداوند می‌فرماید: «جاهِدِ الْکفار والْمُنافِقِین واغْلُظْ علیهِمْ». یعنی با منافقین و کفار تند و غلیظ باش. این آقایی که به اسم اعتدال آمده است حرف‌هایش به این معناست که امام خمینی هم تندرو بوده است، دولت‌های قبلی همه تندرو بوده‌اند. دولتی که نان و بنزین مردم را گران کرده فکر می‌کند خیلی هنر کرده است. با این اوضاع [… ] من هم می‌تواند رییس دولت شود، اینگونه کار کردن که کاری ندارد. ببینید این مردم فرزند خمینی هستند و خوب می‌دانند در این کشور چه می‌گذرد. درست است که روحانی هم کلاه و هم ریش ما است اما عملکردش برای ما قابل قبول نیست.
همین فرزندان امام خمینی (ره) به روحانی رای دادند و سیاست‌های او را پذیرفتند؟
من نمی‌دانم واقعا چرا مردم به ایشان رای دادند. مگر این آقا چه گفته که مردم او را انتخاب کردند؟
شما می‌گویید دولت به دلواپسان توهین می‌کند اما از طرفی شاهد هستیم که دلواپسان هم تهمت‌های بزرگی به دولت می‌زنند و در این راه رهبری را سپر خود می‌کنند. همین چند روز پیش فیلمی از حاشیه جلسه غیر‌علنی مجلس منتشر شد که در آن آقای کوچک‌زاده که اتفاقا از جریان دلواپسان است به صراحت آقای ظریف را خائن خطاب کردند و گفتند که من از طرف رهبری به شما می‌گویم که خائن هستید.
من در جریان سخنرانی مجلس نیستم و نمی‌دانم در سخنرانی مجلس چه گذشته است.
سخنرانی نبوده، جلسه غیر علنی بوده و آقای ظریف برای ارایه گزارش به نمایندگان به مجلس رفته بودند که در حاشیه‌اش کوچک‌زاده این حرف‌ها را به ظریف گفته و فیلمی از آن منتشر شده است.
من نباید به جای کوچک‌زاده جواب بدهم این مسائل به من ربطی ندارد.
هر‌چه باشد آقای کوچک‌زاده هم یکی از اعضای همین جریان دلواپس است که شما خود را جزئی از آن جریان می‌دانید. خودتان گفتید که جزو دلواپسان هستید. فکر نمی‌کنید همفکران شما هم تندروی می‌کنند؟
کوچک‌زاده خودش باید پاسخگوی رفتار و حرف‌هایش باشد. ما طبق فرموده مقام معظم رهبری دولت را حمایت و به آن کمک می‌کنیم. منتها دولت هم باید ملاحظه شوون خود و سایرین را بکند. مجلس قهوه‌خانه نیست که هر توهینی را نثار آن کنند. این مجلس بسیار مقاومت کرده است، مثل جریان وزرای علوم. مجلس به وزرای پیشنهادی رای اعتماد نمی‌داد چون به خوبی می‌دانست آنها به درد این نمی‌خورند که وزیر علوم جمهوری اسلامی ایران باشند و دلایل قانع‌کننده‌ای هم برایش داشتند. شما به عنوان خبرنگار از خودتان موضع دارید، شما حق ندارید اینگونه صحبت کنید. من کسی هستم که تاریخ اسلام و انقلاب را به خوبی می‌دانم. دفتر من گاهی پر می‌شود از دوربین و خبرنگار که همه می‌خواهند با من در رابطه با انقلاب مصاحبه کنند. درمورد آیت‌الله کاشانی، آیت‌الله طالقانی، مصدق، ملی شدن صنعت نفت و پیروزی انقلاب و اینکه در نوفلوشاتو چه خبر بوده است. آن وقت شما حرف‌های من را قطع می‌کنید و مواضع خودتان را بیان می‌کنید. شما به عنوان خبرنگار نباید موضعی داشته باشید.
شما موضوعی را بیان می‌کنید و من درمورد آنها از شما سوال می‌کنم. شما می‌گویید دولت نان و بنزین مردم را گران کرده است. مگر در دولت قبلی گرانی نبود.
اینها که تنها ملاک نیستند. الان ببینید در سفرهای استانی این دولت استقبال زیادی از روحانی نمی‌شود. چون این دولت به مردم دروغ می‌گوید. یکی از همین دولتیان گفته است که دولت عوام‌فریب است. حدود ۶٠ درصد از یارانه‌بگیران نیازی به یارانه ندارند اما دولت چون انتخابات و مجلس را در پیش دارد و نمی‌خواهد رای مردم را از دست دهد یارانه‌های‌شان را قطع نمی‌کند. این اقدامات عین شرک و نفاق است. دولت اگر می‌خواهد اقدامی کند باید آن را انجام دهد ولو اینکه مردم فردا به او رای ندهند. اگر دولت اینگونه دنبال کارهای عوامانه باشد تا رای مردم را کسب کند ممکن است هزار جور کار عوضی دیگر هم بکند. این مساله در مورد نمایندگان مجلس هم صدق می‌کند. اگر قرار باشد آنها هم با عوام‌فریبی از مردم شهرشان رای کسب کنند این عین نفاق و شرک است. ما باید این چیزها را رها کنیم، باید کاری کنیم که به درد نظام و انقلاب بخورد. ما در این کشور قانون اساسی، شورای نگهبان و رهبری داریم. هرکسی نمی‌تواند هر کاری که دلش می‌خواهد انجام دهد. مواضع ما در دنیا تثبیت شده است.
درتمام دولت‌ها، یارانه‌های ثروتمندان قطع نشد، نمی‌توان براساس آن، آن دولت را دروغگو خواند؟
از دولت هاشمی گرفته تا دولت اصلاحات و احمدی‌نژاد و روحانی مایه عوامفریبی در همه آنها وجود دارد و من می‌توانم آن را ثابت کنم. چرا همه‌چیز را فقط به احمدی‌نژاد ربط می‌دهید. اصلا صراحتا از من سوال کنید من هم پاسخ می‌دهم و می‌گویم که او هم همین گونه بوده است. من از کسی ترسی ندارم. ما چهار سال اول از احمدی‌نژاد حمایت کردیم و پشتش ایستادیم اما در چهار سال دوم به دلیل وجود کسانی همچون مشایی و بقایی در کابینه و اطرافش به او هم انتقاد کردیم. من نوکر هیچ دولتی نبوده‌ام و آقای همه دولت‌ها هم هستم. من حرف خودم را می‌زنم و از کسی ترسی ندارم.
به‌تازگی با آقای احمدی‌نژاد دیداری داشته‌اید و در جریان برنامه‌های سیاسی ایشان هستید؟
من هیچ‌گونه ارتباط کاری و شخصی با ایشان ندارم حتی شماره تلفنش را هم ندارم که بخواهم با او تماسی بگیرم.
فکر می‌کنید احمدی‌نژاد برنامه‌ای برای انتخابات‌های آینده داشته باشد؟ اگر وارد عرصه انتخابات شود شما از او حمایت خواهید کرد؟
من ارتباطی با ایشان و اطرافیان‌شان ندارم اما در این زمینه چشمم به شورای نگهبان است. به نظر من شورای نگهبان داور این نظام است. اگر شورای نگهبان ایشان را تایید کند قطعا به عرصه سیاست بازخواهند گشت و اداره کشور را دوباره به دست خواهند گرفت.
یعنی معتقدید اگر احمدی‌نژاد بازگردد، رای خواهد آورد؟
صد‌درصد رای خواهد آورد. احمدی‌نژاد در میان عوام‌الناس محبوبیت بالایی دارد. او رییس‌جمهوری پرکار و کم‌خواب بود. اول صبح همه وزرا را راه می‌انداخت و به کارشان می‌گرفت. به همه شهرستان‌ها سر می‌زد و به مشکلات مردم رسیدگی می‌کرد.
شما طوری سوال می‌کنید که انگار من احمدی‌نژادی هستم تا بخواهم از او دفاع کنم و پاسخگوی عملکرد او باشم. نه من طرفدار احمدی‌نژاد نیستم من فقط می‌گویم چشمم به شورای نگهبان است. اگر شورای نگهبان ایشان را تایید کند پس مشکلی وجود ندارد و ایشان به دلیل محبوبیت رای خواهند آورد. حالا معاون اولش هم دزد بوده باشد اصلا از کجا معلوم معاون اول این یکی رییس‌جمهور هم دزد نباشد.
اگر احمدی‌نژاد وارد عرصه انتخابات شود و شورای نگهبان صلاحیتش را تایید کند با توجه به اینکه معتقد هستید محبوبیت دارد حاضر هستید از او حمایت کنید؟
من که انتخاباتچی نیستم. در شهر و استان من آنقدر دوستان هستند که می‌خواهند کاندیدا شوند و از من می‌خواهند آنها را حمایت و تایید کنم اما من تن به این کارها نمی‌دهم. من بحثم فراتر از این حرف‌هاست. ما باید نظام را با چنگ و دندان نگه داریم و عیب‌های نظام را برطرف کنیم و نظام ما در حال حاضر عیب و اشکالاتی دارد. مگر ما خوشحال هستیم که معاون اول فلان فرد دزد از آب درآمده و الان در زندان است؟ حیف است که نظامی با این پاکی و طهارت دچار چنین مشکلاتی شود. من از هیچ کس حمایت نمی‌کنم حتی زن و بچه من نمی‌دانند من در انتخابات به چه کسی رای دادم.
فکر می‌کنید در انتخابات مجلس جریان اصولگرا بتواند با جریان نزدیک به احمدی‌نژاد یا همان دلواپسان ائتلاف کنند؟
من نمی‌گویم که حتما می‌شود اما امکان چنین ائتلافی وجود دارد و دور از ذهن نیست.
شما در جریان هیچ یک از این جلسات انتخاباتی هستید؟
من در جامعه روحانیت مبارز فعال هستم و ما در آنجا معتقدیم هر اصولگرایی که وارد عرصه انتخابات می‌شود باید تحت اشراف جامعتین باشد یعنی جامعه مدرسین و جامعه روحانیت زیرا این انقلاب فرزند حوزه و روحانیت است، فرزند امام خمینی که از قم قیام خود ر ا شروع کرد. پس مردم باید قدردان آنها باشند و تلاش کنند نظام را حفظ کنند. پاکی و طهارت را هم در این راه در نظر بگیرند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷
خوب این هم نظر ایشان است و محترم.
پوریا
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
اقای روحانی :

انقدر تعلل می کنی که بعضی ها چنین حرف هایی میزنند .

باید از خودت حرکتی نشون بدی باید با قدرت توافق رو به سرانجام برسونی .

باید اصلاحات رو شروع کنی .

اینها هدفشون بازی دراوردن بر سر مذاکرات است و انقدر می خوان ماجرا بسازن تا این چهار سال تمام بشه .

تا نه توافقی شده باشه و نه اصلاحاتی .
ناشناس
سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۱
بورس نیوز جان تورو خدا سراغ اینجور آدما نرو.بذار یه گوشه خوش باشن واسه خودشون.مردم اصلا تمایلی ندارن حرفای اینا رو بشنون
کارشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸
من که شخصا به جای رای به ایشان .کلمه لا الله الا لله مینویسم .پس 100 در صد نمیشه . هر چی این ملت میکشه از دستاورد های دولت قبلیست . بیشترین درامد نفتی و گرانی و برداشتن سوبسید انرژی و کلا گرانی در زمان ایشان بود ولی هیچ توفیقی در حال مملکت مشاهده نشد. فقط درامد کاغذهای طرح شبنم حساب شود .افزایش قیمت دلار.بالا بردن قیمت سکه . و ...
ناشناس
چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
خوب شما اگه اخبار اقتصادی رو در این دو سال پیگیر بوده باشی ، متوجه شدی که این دولت هم دائما در حال گران کردن سوخت و قبوض و مالیات بوده.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲
افرین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲
درود بر شجوني مبارز
علی
ROMANIA
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲
شما اگر به دستور رهبر خود را همزبان و همدل دولت میدانید چرا انرا دروغگو می شمارید ضمنا" چرا قصاص قبل از جنایت می کنید و معاون رئیس جمهور را نیز احتمال دزد بودن میدهید و دیگر اینکه اگر پشت گوشت را دیدی صد در صد انتخاب شدن دولت قبلی را هم خواهی دید
ناشناس
ROMANIA
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲
توهم زدی
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷
با کمال وقاهت میگه من نمیدونم مردم چرا به این آقا(روحانی) رای دادن.آقای مثلا محترم به شعور چندین میلیون نفر داری توهین میکنی.شما دیگه پول نفت بهت نمیرسه داری حرصو جوش میزنی؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸
باشه...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱
+++++++++++++++++++++++++++
تقی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴
نخیر اینطور نیست
کاظم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴
جناب شجونی درامد نفتی در دوره محمود خان در تاریخ بی سابقه بوده است همانطور که ارزش پول ملی بیسابقه نابود شد ودلار دشمن از 900 تومان به 3500 تومان رسید ومردم یک شبه پنج برابر فقیرتر شدند ومجلس که خانه ملت میباشد زمینه بدبختی ملت را فراهم کرد وبا سکوت وطرفداری از عملکرد احمدی نژاد شریک ویرانی ایران گردید.کلام خداوند در ان ایه شریفه نحوه برخورد با کفار بود که شماها دست جمعی ملت ایران را با کفار اشتباه گرفتید وهر بلایی که خواستید بر سرش فرود اوردید.حالا میفرمایید اگر محمود خان بار دیگر کاندید شود 100 درصد رای میاورد؟ لابد میخواهید جایزه نوبل نابودی اقتصاد هم به ایشان بدهید که پول ملی را با حرفهای بی اساس نابود کردند.ویرانه امروز ایران از دوره اقای هاشمی کلید خورد ودر دوره محمود خان به اوجش رسید واقای روحانی پای در ویرانه گذاشته و با وعده های دروغین زمان میخرند و دشمن که میداند ما در حال نابودی هستیم با ارامش قضیه تحریمها را کش میدهد.واز اختلاف درونی کشور بهترین بهره رامیبرد .حقیقت از طرف ما مردم روشن است وان استعفای دست جمعی همه شماها میباشد بی خود با مقصر جلوه دادن یکدیگر برای تصاحب صندلی قدرت تلاش نکنید عملکرد دست جمعی شما نابود شدن اقتصاد ایران وشیوع اختلاس های افسانه ای تعطیلی کارخانجات و یرانی کانون خانواده اتش کشیدن پول ملی در بورس است زوتر از خداوند طلب بخشش کنید شاید مردم شماها را ببخشند.
ناشناس
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳
وقتی درآمد نفتی بالا میرود هزینه کشور هم به نسبت بالا رفتن نفت بالا میرود پس تاثیری ندارد
ناشناس
جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
جناب ناشناس لطفا بفرمایید چقدر توی جیبت گذاشتی که از یه مشت دزد دفاع می کنی کدوم هزینه ؟ نکنه همون پورشه وارد شده با صدقات مردم یا ا ختلاس های خاوری زنجانی و
معاون محترم ریس جمهور سابق و یا .............
راستی چرا هر زمان کسی می خواد جلوی فساد را بگیره صدای دلواپسان و نمایندگان مجلس در می یاد گلم .......
چرا؟
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹
همشون سروته 1عددکرباس هستند.گیلی گیللی.
الی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶
یک ریال بده اش به همین خیال باش
ناشناس
GERMANY
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰
خوبه - بهترین روش طرفداری شما از ایشان هست . همینطوری برید جلو مطمئن باشید .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
شک ندارم احمدی نژاد رییس جمهور خواهد شد.اندکی صبر سحر نزدیک است.
ناشناس
سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۹
یاد بهبود تو پایتخت افتادم
شک ندارم آقا.....
امين
سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
محمود رو مي گي؟ خخخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴
اقاکورخوندی اتفاقا 100درصدرای نمیاره من یکی میرینم توی کله اش
علی
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
آفرین به ادبت
ناشناس
سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۸
ما هم هستیم.
ناشناس
سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۹
علی اقا چرا ناراحت می شی 8 سال اون گلاب زد به زندگیمون یه بار هم ما .
ناشناس
ESTONIA
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲
بورس نیوز جان می خواستی رو اعصاب ما راه بری ؟ عزیزم موفق شدی.
ناشناس
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳
پس موفق باشی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲
آره خدایی بگو برگرده دلمون برای تورم 60 درصدی تنگ شده
ناشناس
سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
تورم 60درصدی بهتر از رکود100درصدیست.
313
سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰
خداييش موقعي که تورم 60 درصد بود قيمت ها اينقدر بالا نبود نميدونم چطور تورم پايين امده ولي همه چي گرون تر شده؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱
وعده ما اسفند ۹۴ رای ما اصولگراها ولی میدونم ما هر چی بخوایم برعکس میشه...
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷
نمی دانم چرا بورس نیوز هر انتقادی به آخوند جماعت می شود را سانسور می کند. اما در مورد این یکی نمی شود ننوشت. من هم با ایشان موافقم نظام ما ایراداتی دارد و بزرگترین ایراد این نظام دادن تریبون به دست امثال ایشان است که صدای هیچ مخالفی را بر نمی تابد. و به بهانه ی حفظ نظام هر آنچه لازم است را به جا آورده و اکراه ندارد. ما بچه های همین نظامیم و در زمانی که باید از خاک خود دفاع کرده ایم فقط بزرگترین ایراد ما آن بود که کنار رفتیم و میدان را به نا اهلان سپردیم. آقای شجونی در خواب هم آمدن ا.ن را نخواهید دید 1 هم درصد پیششکش
امير
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱
احمدي نژاد تجلي گر ظهور منجي عالم بشريت و طنين عشق محبت و جوانمردي است،ما حاميان دكتر محمود احمدي نژاد از يك لحظه نيز دريغ نخواهيم كرد تا با استعانت از خداوند متعال و با الهام از خون شهداي هشت سال دفاع مقدس در زير سايه رهبر عزيزمان براي بارها و بارها هم كه شده شير مرد اريايي ايران زمين يعني دكتر احمدي نژاد را بر كرسي رياست اين مرز و بوم بنشانيم.
ناشناس
سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰
شعر نگو
gholi
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱
اشتباه شد 163 درصد رای میاره این آتیشکی!
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸
من که مخالف سر سختش بودم به احمدی نژاد رای می دهم دروغگوتر از دولت فعلی تا حال نیامده
علی
سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
و درغگوتر از همه تویی که الکی میگی به مخالف محمودی
کوروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸
دروغگو وقتی دروغ بزرگ می گوید همه باور می کنند دورغهای احمدی نژاد آنقدر بزرگ بود و دزدی های او آنقدر بزرگ بود که هیچ کس نمی دید
ناشناس
چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
پس موافقی که دولت فعلی دروغگوست!! چ بسا که همین دروغ های به نظرت کوچک دودمانمان را ب باد دهد!! :)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶
عمرا!
نه ميذارن بياد و نه اگه بياد راى مياره
راستى مگه دروغگو تر از محمود هم به دنيا اومده?
ناشناس
سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
روحانی
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸
من نمی دانم اینا از کجا اومدن دست از سر ما ور نمی دارند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸
عمرا!
نه ميذارن بياد و نه اگه بياد راى مياره
راستى مگه دروغگو تر از محمود هم به دنيا اومده?
ناشناس
ROMANIA
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸
فقط این یکی را راست گفتی!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶
به این حرفها نیست تا ببنیم چه کسی را در اب نمک خوابانده اند
ناشناس
ROMANIA
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰
سر و ته یه کرباسین!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱
عمرا!
نه ميذارن بياد و نه اگه بياد راى مياره
راستى مگه دروغگو تر از محمود هم به دنيا اومده?
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱
آقای محترم باید در یک کلام گفت زهی خیال باطل.
خیالتان راحت باشد که اگر مردم قطعه قطعه هم بشوند دیگر به دارو دسته شما و احمدی نژاد رایی نخواهند داد
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹
شما به اشخصاص دوربر خودت میگی صددر صد /؟ ظبق کدام نظر سنجی به این اطمینان رسیدی؟ ایشان هشت سال ریاست کرد اجازه بدید بقیه بیان شانسشونو امتحان کنند//عدالتی که ایشان با سهام عدالتش در اوایل ریاستش اجرا کردبا گذشت دهسال هنوز کسی اثری ازش ندیده است مگر عمر مفید یه انسان چقدره؟ایشان ده تا وعده میداد یکیشو شاید اجرا میکرد /
شکرستان
يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
ایشون از هر 10 تا یکی را اجرا میکرد ولی این کلید ساز از هر 10 تا هر 10 تا را عملی میکنه ولی در خلاف جهت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲
احمدی نژاد مرد.زنده باد روحانی
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶
کلا شما خیلی خیال پرداز و راستگویی؟/لااقل شاید یکی توی دولت راست بگه شما خودتو مدیون نکن و اسامی آاون یه نفر بگو دیگه یه نفر که دیگه هست؟نیست؟//
نارون
ROMANIA
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹
اخی ... دلم کباب شد براتون عزیزان دلواپس
ساري
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰
ايشون افكاره شون بايد اصلاح كنه بشدت
reza
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹
قربون اوس محمود راستگو(پینوکیو)
شکرستان
يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸
روحانی و وزیران راستگویش:امسال هیچ افرایش قیمتی نداریم.البته منظورش شیب ملایم بوده حیونکی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰
احمدی نژاد نظارت را حذف کرد
فکر می کنید با ماشین بدون ترمز میشود پیچ های جاده مشکلات را حرکت کرد هر که میگه می شه لطفا چشماش را ببندد و تا WC برود
ناشناس
ROMANIA
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲
روحانی تنها ریاست جمهوریست که دردوره ۴ سال بعدی رأی نمی آورد واحمدی نژاد هم چون وابستگی حزبی ندارد،تأیید صلاحیت نمی شود بهترین گزینه ریاست جمهوری لاریجانی ویا قالیباف است،البته اگر احمدی نژاد نیاید وبهتر است نیاید چون این دولت کوه مشکلات را تحویل دولت بعدی میدهد.
ناشناس
سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳
داداش کوه مشکلات از دولت اوس محمود اومده....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸
به شعور مردم توهین شده است این همه اختلاس و دزدی در زمان احمدی نزاد بوده است و درغگویی را نهادینه کرده است باز هم 100درصد رای میاره......
ناشناس
GERMANY
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۹
علت رای آوردن آقا روحانی این بود که 7 کاندید دیگر تقریبا از یک حزب بودند همین . و رای ها پخش شد بین آن 7 کاندید و این شد که آقای روحانی با 300 هزار رای پیروز انتخابات شدند
ناشناس
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹
چطوری هفتاشون از یه حزب بودن ولی همدیگرو قبول نداشتن؟؟
مرتضی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۸
برادر شجونی دلواپس عزیز اینقدر جوش نزن برات خوب نیست نسل ما که سوخت حداقل بگذار فرزندانمان مثل ما زندگی نکنند شما و دوستان دلواپستان که همه مراکز قدرت کشور را دارید تا هفت نسلتان ثروت و شغل و املاک دارید تو رو بخدا دست از سر مردم بردارید هشت سال چیکار کردید تو را بخدا بسه خسته شدیم از افکار و رفتار دلواپسان .بورس نیوز بخدا نمی بخشمت اگر نظر من را منتشر نکنی
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۸
ما 7 میلیون سهامداران بورسی که واقعاً به احمدی نژاد رأی میدهیم البته هر کدام از ما دو عضو خانواده مان را هم بیاوریم میشویم 21 یا 20 میلیون
ناشناس
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷
تو جای دیگران نمیخواد نظر بدی
اشتباه شما اینه که همه سرمایه تونا میارید تو بورس در حالی که بورس شغل نیست ،بلکه گذاشتن سرمایه های مازاد در اون به جای بانک و ... است
ببین ترخدا با کیا شدیم 85 میلیون
مونا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۴
7 میلیون رای بورس حتماً مال رقیب انتخاباتی این دولتِ این 7 میلیون هر کدام 3 تا زن شوهر بچه هم داشته باشند حتماً به رقیب انتخاباتی این دولت میرسه
ناشناس
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳
مونا خانم چقدر دکتر به شما گفت محاسبات ریاضی حالت را بدتر میکنه
گوش نمیدی میشینی این کامنت ها را میذاری
ناشناس
سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵
اره رای بده که دلار از 3 هزار تومان بشه 30 تومان ...اونوقت شاید یک قرونت بشه دو زار
ناشناس
سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲
ما مسكن مهري ها هم به دكتر راي ميدهيم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۰
یعنی در جبهه اصول گرایان اینقدر قحط الرجال است که هنوز از وی صحبت میکنید

نمک نشناس تر از این در بین اصولگرایان نیست؟
نارون
ROMANIA
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۶
اخی ... دلم کباب شد براتون عزیزان دلواپس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۸
البته اگه انتخابات ۸۸ تکرار بشه!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۴
آن مرد رفت و دیگر بر نمی گردد
دلاور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۵
زرشک
شهرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۶
هر چه داشتیم از دست رفت واقعا مرد بود احمدی نژاد دریغ از یک ریال سود کجاست آن مرد بی ادعا
شهرام
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹
با نام دیگران در این سایت نظر نده بچه جون
تو اون دوریالی که اورده بودی تو بورس را داری جوشش را میخوری
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۸
فرق روحانی با شما اینه که در سفرهای استانی نمیره با اتوبوس از روستاه ها آدم جمع کنه وبه صرفه ناهار بیاره تو خیابان ها که بگه اینا طرفدار های من هستند.
دوم اینکه خواهشن شما دیگه از دروغ حرف نزنید که استادتون محمود خان در این زمینه دارای مدرک دکترا و پرفوسوری بود
سعید رستمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۹
زنده باد احمدی نژاد
حميد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰
ما به زبان لري ضرب المثلي داريم، كه:
دنيا رو يا زوردار ميخوره يا رودار؟!...
همانگونه كه فرموديد شما تخصصي در امور هسته اي و روابط بين المللي نداريد ولي نظر خود را به صراحت در اين ضمينه بيان ميكنيد و دليلش نگران بودنتان به حاشيه رفتنتان است.!
باشد كه احمدي نژاد و تو راستگوييد و اين بر كسي پوشيده نيست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۱
اگه حرکت کوچک زاده به شما ربطی نداره پس کارهای دیگران هم نباید به شما ارتباطی داشته باشه
یکی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶
خدالعنت کنه هرکی را که میخواد ار دروغگوحمایت کنه .احمدی نزاد اونقدر گند زد که نگو
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰
خخخخخخخ
ناشناس
ROMANIA
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸
آقای شجونی شما نمیتونی بجای کوچک زاده حرف بزنی ولی چطور به خودت اجازه میدی که بجای مردمی که به روحانی رای دادن حرف بزنی شما میگی که روحانی بخاطر انتخابات یارانه ها رو قطع نمیکنه همین احمدی نژاد شما با دادن سهام عدالت به مردم آنهم نزیکی انتخابات رای آورد چرا اینها یادتان نیست میگی تو سفرهای استانی ازش استقبال نمیکنن آخه نمیخواد مثل احمدی نژاد از پول بیت المال مردمو به زور بیاره خیابونا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
احمدی نزاد معتقد بود بورس قماره ولی هیچوقت این همه به مردم تو بورس ضرر نزد این بکی خودش و وزیر اقتصادش مردمو دعوت به سرمایه گزاری تو بورس کردن و تا مردم امدن سرمایه هاشونو اوردن پولاشونو تو بورس انیش زدن. دروغگویان دشمن خدا.
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
سلام : معلومه که باز گردد بیشترین رای را دوباره خواهد اورد.این دولت جز تخقیر وتوهین به ملت ودادن امارها کذایی دیگر چه کرده است.
ناشناس
ROMANIA
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳
با این رکود اقتصادی بعید نیست.
احمدینژاد تورم داشت ولی رکود نداشت
روحانی تورم آماری را کم کرد ولی رکود لجام گسیخته کل کشور را در بر گرفته.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳
کی به کیه شایدم 200 درصد رای بیاره!
ناشناس
ROMANIA
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
من به روحانی رأی دادم وپشیمانم پشیمان وبرای پایان این دوسال دوره ریاست جمهوری لحظه شماری میکنم.
ناشناس
سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳
شما دلواپس ها همیشه دارید لحظه شماری میکنید این چیز تازه ای نیست
لحظه شماری برای رانت خواری
لحظه شماری برای اختلاس
لحظه شماری برای رفتن مجلس ختم
لحظه شماری برای تخریب دیگران
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
احمدی نژاد اونقدر عقل داره که برنگرده.بهتر با واقعیتها زندگی کرد وچاره ای برای مشکلات یافت
کورش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲
منظورت این هست که 100 درصد رای به صندوق ها می ریزند ؟
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
خواب دیدی خیر باشه زندگی دررویا وتوهم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰
عمرا!
نه ميذارن بياد و نه اگه بياد راى مياره
راستى مگه دروغگو تر از محمود هم به دنيا اومده?
ایران
شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷
آره روحانی با اون کلید جادوییش
نارون
ROMANIA
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳
اخی ... دلم کباب شد براتون عزیزان دلواپس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷
خواب دیدی خیر باشه زندگی دررویا وتوهم
امين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
بخاطر همين فرد الان مجبور شديم مذاكره كنيم!
ساندیس با یخ
سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
تا کمرم دو لا بشن اینم بگو.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
معلومه این بنده خدا و امثال اون اصلا سواد اقتصادی ندارند و شعور آن را هیچ گاه به دست نخواهند آورد. بی فرهنگی و بی سوادی هم در بین قشر کثیری از مردم که فقط به زمان حال خود می اندیشند، موج می زند.
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
مردم ایران متاسفانه همه چی رو زود فراموش می کنند
و الان هم تمام معایب دکتر احمدی نژاد رو فراموش کرده و فقط در مورد اینکه مسکن مهر رو ساخت و نفری 45000 داد صحبت میکنند
بنظرم روحانی چاره ای جز افزایش نرخ نان و بنزین و حاملهای انرژی نداشت و هرکس دیگه ای اگه بخواهد کسری بودجه مخصوصا در رابطه با پرداخت یارانه را جبران کنه باید همین کارو میکرد
فقط این وسط چیزی که باعث رنجش مردم میشه دروغ گفتن های کابینه است، همشون میگفتن امسال افزایش نرخی از بابت بنزین نداریم و حتی 5% افزایش که برای بهبود و ارتق صنعت نفت بود رو کنسل کردن، ولی به یکباره 43% قیمت بنزین رو با شیب ملایم افزایش دادن
جالب تر اینکه حتی به جایگاه داران سوخت هم نگفته بودن و بنظرم این یک توهین به عامه مردم بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
آخ جون . بازم برمیگردیم به دوره انرژی هسته ای تو قابلمه تو زیرزمین .
از روز اول گفتم باید 5 الی 6 سال به سختی کار شه تا اثرات محمود از بین بره والبته دلواپسان دنبال سو استفاده هستند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴
با اين حرفهاي اين آقا من هم دلواپس شدم .
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸
ممنون شیخ که خندوندیمون.
فقط اینجا خانواده نشسته یه چیزی بگو ملت مجبور نشن فحش بدن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸
درود بر دکتر احمدی نژاد
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶
شتر در خواب بیند پمبه دانه ،گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۰
احمدی نژاد با تفکر و عملکرد چهار ساله اولش.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
لطفاً هر کسی حرف خودش را با ادبیات اسلامی ایرانی بزنه واز مقدسات و امام رحمةالله علیه و رهبری وشهدا مایه نذاره.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۶
ای کاش همانطور که یکی از شروط نمایندگی مجلس دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد می باشد رای دهندگان هم حداقل دیپلمه بودند.
سیدجلال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰
البته اگه رقیبش فقط روحانی باشه رای میاره
صادق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵
من شخصا باکل فرمایشات کاظم جان موافقم وعین واقعییت رافرموده ان .
ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
خدایا همه ما رو عاقبت بخیر کن یعنی زندگی سالم و رعایت حلال و حروم تو این زمونه عین این میمونه که تو خط مقدم جبهه باشی و خدا لعنت کنه هر کسی رو که به واسطه عملش دل مردمو خون میکنه
نادی
ROMANIA
يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۱
اخی دلم کباب شد براتون..

روحانی نتونست اون ازادی رو که میخواستید براتون فراهم کنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱
عوام فریب گروهی هستند که می گفتند چرا پول سوبسید را ما در دولت برایتان خرج کنیم این پول را می دهیم به خودتان، شما که بهتر می توانید آنرا مدیریت کنید! و حال می گویند 60% این مردم نیاز به یارانه ندارند. خدایا گردن دروغگو را ....
امير
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸
آقايان شهرام جزايري وخاوري وبابك زنجاني همشون دست پرورده دولت احمدي نژاد هستند