بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
طی معاملات امروز بازار ارز رخ داد:

افت قیمت دلار پس از مقاومت سرسختانه

بازار ارز پس از چند روز مقاومت برای کاهش قیمتی، امروز با افت قیمت مواجه شده، به گونه ای که قیمت ارز در بازار آزاد با افت 25 تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت 3281 تومان رسیده و در کنار آن نرخ یورو با کاهش 20 تومانی به مبلغ 3630 تومان افت کرده است.
کد خبر : ۱۵۱۱۸۱
نویسنده :
جمشیدی

بازار سرمایه در حالی تحت تأثیر اخبار مثبت منتشر شده پیرامون مذاکرات هسته ای کشور روند صعودی را سپری می کند و سهامداران طی روزهای اخیر شاهد افزایش ارزش سهام شرکت های فعال در بورس هستند که در این شرایط بازار ارز به عنوان یکی از بازارهای موازی با بورس روندی عکس را پشت سر می گذارد.

بر اساس گزارش بورس نیوز، بازار ارز پس از چند روز مقاومت برای کاهش قیمتی، امروز با افت قیمت مواجه شده، به گونه ای که قیمت ارز در بازار آزاد با افت 25 تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت 3281 تومان رسیده و در کنار آن نرخ یورو با کاهش 20 تومانی به مبلغ 3630 تومان افت کرده است.

علاوه بر این، قیمت سکه بهار آزادی نیز با افت حدود هشت هزار تومانی نسبت به روز گذشته به محدوده 878 هزار تومانی کاهش یافت.

بر این اساس می توان گفت، در این روزها که اغلب افراد بویژه فعالان بازار سرمایه به انتظار شنیدن اخبار قطعی و نهایی از آخرین دور مذاکرات نهایی پس از تمدید یک هفته ای آن نشسته اند و امیدها برای رشد اقتصادی کشور و بازار سرمایه هر چه بیشتر می شود، بازار ارز برخلاف بازار سرمایه از حرکت در مسیر صعودی باز ایستاده و در سراشیبی نزول قرار گرفته است. حال باید دید که این روند کاهشی طی روزهای آینده و با نزدیک شدن به دقایق پایانی مذاکرات سیاسی ایران با گروه 1+5 ادامه دارد یا نه!

اشتراک گذاری :
ارسال نظر