بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
کد خبر : ۱۵۱۲۰۰
نماینده مردم مریوان با اشاره به این نکته که مجلس به وزیر اعتماد کامل دارند و از رایی که به ایشان دادند دفاع خواهند کرد گفت: نمی‌توان با کمبود شدید منابع مالی و تنگناهای اقتصادی از وزارت راه و شهرسازی توقع اجرای همه پروژه‌ها و رفع تمامی نواقص‌ها را داشت.

 
به گزارش تین نیوز از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نماینده مردم مریوان ضمن بیان این مطالب گفت: وزارتخانه در دو سال اخیر به رغم تمامی مشکلات اقتصادی موجود و کمی بودجه در حوزه احداث راه های روستایی و بین شهری در کشور به ویژه در استان کردستان به خوبی عمل کرده و نتایج قابل قبولی را به همراه داشته است.

 
امید کریمیان در ادامه افزود: باید بر اساس داده‌ها و اعتبارات اختصاص داده شده از سوی مجلس به وزارت راه و شهرسای از آن توقع عملکرد داشته باشیم. اگر اعتبار خوبی در اختیار وزارتخانه قرار دادیم، تحریم‌های موجود لغو شد و بحث درآمدهای ارزی و بودجه‌ای  هم تحقق پیدا کرد، اما اتفاق مثبت و مفیدی در بخش راهی و شهری نیفتاد آنگاه مجاز به اعتراض و بازخواست هستیم. نه الان  که نتوانستیم حتی بخشی از مطالبات این وزارتخانه را در بحث بودجه‌ای و تخصیص اعتبار برآورده کنیم.

 
نماینده مردم مریوان گفت: مجلسی ها به وزیر اعتماد کامل دارند و از رایی که به ایشان دادند دفاع خواهند کرد.  امیدوارم با سیاست‌های حمایتی سایر مسئو لان، تلاش‌های مجموعه راه و شهرسازی بیش از پیش آشکارتر شود.

 
نماینده مجلس نهم در مریوان، در مجموع کارنامه وزارت راه و شهرسازی دولت تدبیر و امید را درخشان  ارزیابی کرد و اضافه کرد: آقای آخوندی فردی موفق و کاردان است و بیشتر نمایندگان با وی همراه هستند.

 
وی در پایان عملیات احداث بزرگراه میان دخت - کرمانشاه، همدان - سنندج و سنندج - مریوان را از پروژه های مهم استان کردستان نام برد و گفت: امیدواریم این پروژه ها با تخصیصی اعتبارات کافی و به موقع و به کمک تلاش های بی وقفه وزارت راه و شهرسازی هرچه زودتر در استان به پایان رسیده و مشکلات موجود در این بخش  هم از میان  برود.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر