بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
کد خبر : ۱۵۲۷۸۰
مدیر کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما گفت: پخش دادگاه مهدی هاشمی نیازمند اخذ مجوزهای لازم از قوه قضاییه است.
 
به گزارش «انتخاب»؛ داوود نعمتی انارکی در گفت‌و گو با ایرنا اظهار داشت: برای پوشش محاکمات دستگاه قضایی کشور و حضور رسانه ها بایستی قوه قضاییه مجوز حضور صادر کند.
 
مدیر کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما گفت: اگر این مجوز برای رسانه ها صادر نشود؛ نمی توان در این دادگاه ها برای پوشش تصویری وقایع حضور یافت.
 
وی افزود: اگر این مجوز نباشد اصحاب رسانه فقط می توانند در قالب خبری کوتاه بدان بپردازند و گزارشی از کلیت روند دادگاه ارائه دهند.
 
وی ادامه داد: برای دادگاه مهدی هاشمی نیز همین روند صدق داشته و باید در ابتدا قوه قضاییه مجوز حضور و پوشش روند رسیدگی به پرونده را صادر کند و سپس در صورت صلاحدید اجازه پخش آن را از صدا و سیما ارائه کند.
 
نعمتی انارکی در ادامه یادآور شد: البته باید به این امر هم توجه کرد که اگر این روند بخواهد برای تمامی شهروندانی که مشکلات قضایی دارند؛ انجام شود، آنگاه باید شاهد حجم عظیمی از درخواست هایی از صدا و سیما باشیم که خواستار پخش محاکمات خویش هستند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹
شما زیاد خودش را ناراحت نکن چون دادگاه های زیادی بوده که بدون کسب مجوز از قوه قضاییه از آنتن شما روی تلویزیون های مردم رفته وچه بسا در آخر هم به هیجا نرسیده اینم روش تاریخ همه چیز را در آینده به ما میگوید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰
اگر هدف روشنگری برای مردم بود دادگاه به طور مستقیم پخش میشد.نه اینکه بعد از اتمام دادگاه پخش شود.قطعا اگر هم پخش شود گزینشی خواهد بود تا انچه را که انان دوست دارند مردم ببینند و نتیجه گیری کنند.نه اینکه دادگاه به طور کامل پخش شود و قضاوت به مردم واگذار شود.مانند انچه در مساله هسته ای اتفاق افتاد.صدا سیما باید صدای مردم باشد و هر روز و هر روز و هر لحظه صدای مردم را به گوش مسءولان برساند.نه اینکه در دوره ی جدید یک سازمان سیاسی و جناحی مطلق شده است.برای مثال بعد 2سال یک بار وزیر اقتصاد به صدا سیما دعوت نشد تا توضیح دهد که چرا وقتی اعتقاد راسخ به حبابی بودن بورس داشتند مردم را به حضور در بورس دعوت کردند و چند میلیون ادم و خانواده هایشان را به منجلاب کشیدند.اینقدر غرق سیاسی بازی شده اید که وظیفه اصلیتان یادتان رفته.وای بر شما.این کشور سانتریفیوژ نمی خواهد که صبح تا شب خودتان را غرق سیاست کرده اید.این کشور اقتصاد پویا می خواهد که میلیون ها جوان بی کار و بی مسکن که اینده ای برای خود متصور نیستند به جای تلاش رو به اعتیاد اورده اند.شما اقتصاد را درست کنید.اگر مشکل بی حجابی.اعتیاد.دختران و پسران فراری.ناسزا گویی در ورزشگاه ها و هزاران مشکل فرهنگی دیگر که هر ورز دارید برنامه های بی ارزش در مورد ان درست می کنید حل نشد.من شخصا خودم رو جلوی صدا وسیما اتش میزنم.به خدای یگانه قسم که این کار رو خواهم کرد.
رضا
GERMANY
دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵
احسنت اقای انارکی واقعا درد مردم را گفتی بما چه مربوط که بیاییم فیلم اختلاس کننده نگاه کنیم
ناشناس
AUSTRIA
چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
صدا وسیما از بودجه عمومی و بیت المال استفاده می کند ولی متاسفانه . . . .