بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
کد خبر : ۱۵۳۶۳۹

امام جمعه موقت تهران با سپاسگزاری از دستاوردهای دولت در دو سال گذشته، گفت: دولت پس از توافق هسته‌ای باید مراقب نفوذ سیاسی و فرهنگی دشمن باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه‌های دوم نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به اینکه مسئولان باید بدانند دوره مسئولیت آنها گذراست، ‌افزود: آنها باید به گونه‌ای رفتار کنند که خدا را نشان دهند نه خود را.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر، اظهار کرد: این دو بزرگوار در آزمون‌های بزرگ الهی نمره ممتاز گرفته و کارنامه خوبشان با خون زلالشان امضا شد. دولت‌ها باید سعی کنند در خط همین شهدا باشند. مسئولان باید برای مردم این باور را ایجاد کنند که آنها نه تشنه قدرت بلکه عاشق خدمت‌اند.

صدیقی با تشکر از زحمات دولت در مهار تورم،‌ مهار نوسانات ارزی، مذاکرات هسته‌ای و طرح سلامت و بهداشت عمومی، خاطرنشان کرد: طرف مقابل بنا داشت که مذاکرات را طولانی کند اما هشدارهای حکیمانه رهبری کمک کرد تا مذاکرات از حالت فرسایشی خارج شود.

امام جمعه موقت تهران با هشدار به دولت درباره نفوذ سیاسی و فرهنگی دشمنان پس از توافق هسته‌ای، افزود: دشمن همان شعارهای فتنه 88 را دوباره سر داده و دنبال نفوذ در کشور است. دشمن سعی می‌کند در آستانه انتخابات جامعه را دو قطبی یا چند قطبی کند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱
فکر کنید ،که اگر این شعار وجود نداشت ، آیا این آقایان دیگه حرفی برای گفتن داشتند؟
الکس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷
بعضی ها تا خطری در موقعیت خود می بینند سریع میچسبند به حوادث به قول شما فتنه 88
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱
طبق معمول یه انتخابات پرشور دیگه در پیشه که اصولگرایان با اصولگرایان رقابت می کنن
4545سببsegedg
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
دشمن سعی می‌کند در آستانه انتخابات جامعه را دو قطبی یا چند قطبی کند