بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵
کد خبر : ۱۵۳۷۱۴

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین تیمورعلی عسگری، در پنجمین همایش بین‌المللی بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری به تحلیل شرایط صنعت گردشگری پس از رفع تحریم‌ها پرداخت و اظهار کرد: سال‌های سال در سطح جهان، علیه ایران تبلیغات انجام شده و ما را به دروغ به عنوان محور شرارت و افراطی‌گری معرفی کرده‌اند. حال که شرایط عوض شده، فرصت برای زدودن این تفکر ظالمانه فراهم شده است و ما باید تصویر جدیدی از ایران را به دنیا معرفی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حضرت امام(ره) و شاگردان ایشان و بیشتر علمای بزرگ اسلام بر سیر و سیاحت تاکید دارند و مسلمانان را به گردشگری توصیه می‌کردند و می‌کنند. در توصیه سفر، آیات و احادیث و روایت‌های فراوانی در کتب اسلامی وجود دارد؛ چراکه سفر از یک سو سبب گشایش‌های زیادی در زندگی و کار افراد می‌شود و از سوی دیگر مانع بسیاری از جنگ‌ها و اختلاف‌ها می‌شود.

پنجمین همایش بین‌المللی بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری دیروز در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد. این همایش که توسط شرکت کاسپید و هلدینگ آذرک اجرا می‌شود، در روزهای آینده نیز در شهرهای مشهد، تبریز و بندرعباس ادامه دارد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
GERMANY
شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲
کشوری آرام و متحد ویکپارچه بسوی پیشرفت و توسعه بدور از خود خواهی و رانت و فساد آرزوی هر ایرانی است.