بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
کد خبر : ۱۵۳۷۷۷
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور گفت که عمر دولت تدبیر و امید، به نیمه نرسیده، یک چهارم آن سپری شده، آقای روحانی قرار است 8 سال رئیس جمهور باشند.

به گزارش «انتخاب»، وزیر کشور اظهار داشت: عمر این دولت، به نیمه نرسیده، یک چهارم آن سپری شده! آقای روحانی قرار است 8 سال رئیس جمهور باشند! ما به 70 درصد برنامه هایی که اعلام کردیم، رسیده ایم.

وی افزود: من این گزارش را حتما به دولت می دهم و امیدوارم که دیگر وزرا هم گزارش تفریغ برنامه هایشان را ارائه دهند. من چون در دیوان محاسبات بودم، چنین گزارشی را تدوین کردم.

رحمانی فضلی در بخش دیگری گفت: دلواپس ها می خواستند در خیابان ها برای بررسی مذاکرات هسته ای، مراسم هایی برگزارکنند. ولی ما نگذاشتیم. کارشان را از مشهد آغاز کردند اما من مصاحبه کردم و تاکید کردم که هیچ تجمعی له یا علیه مذاکرات هسته ای مجاز نیست. چون مساله هسته ای، یک مساله مهمی است که در شورای عالی امنیت ملی بررسی می شود. برخی موارد در این زمینه محرمانه است، برخی آشکار و برخی هم صرفا تخصصی است. 

وی افزود: ضرورتی ندارد که این مسائل به سطح عموم کشانده شود. البته بررسی کارشناسی در مراکزی مثل دانشگاه ایرادی ندارد. اما اینکه مردم را وارد موضوعاتی کنیم و هرچه نظرخودمان است را به مردم نسبت دهیم، به مصلحت نیست. چه له و چه علیه مذاکرات. قانون اساسی برگزاری تجمعات را مشروط به کسب مجوز، مجاز می داند. هرکسی قصد برگزاری تجمع دارد باید از وزارت کشور درخواست مجوز کند تا ما با بررسی شرایط و قوانین مربوطه، درباره آن اظهار نظرکنیم. کما اینکه برای اولین بار پس از چند سال به تجمع کارگران در روز جهانی کارگر مجوز دادیم و مشکلی هم پیش نیامد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
خواب دیدی خیر باشه ، با این بلایی که سر ما تو بورس آورده حتما منتظر انتخابات بعدی باشید.
اکبر
يکشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰
احسنت
ناشناس
ROMANIA
يکشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
از اين خبرا نيست.خيلي ها مثل مني كه به اين دولت رأي دادند و براي اين دولت راي جمع كردند با تمام توان ٢سال ديگر در مقابل شما خواهيم ايستاد.٢سال است كه اوضاع كار و ركود هر روز بدتر و بدتر مي شود تمام جوانها با مدرك ليسانس و فوق ليسانس بيكارند و خيلي از انهايي هم كه كار دارند دخلو خرجشون در نمياد.ديگه واقعا شورشو در اورديد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱
عجب اعتماد به نفسی.بورس های عزیز به نظر شما راست میگه؟قرار 8 سال حکومت کنه و مجلس هم توی دستش بگیره؟با منفی و مثبت های خودتون نشون بدید.
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
من به روحانی رای دادم ولی هزار بار اشتباه کردم چون دیدم که چه بلایی را به سر بخش خصوصی بخصوص پدیده و میزان آورد !به قول سعید لیلاز که گفت برخورد با پدیده شاندیز صرف جناحی و سیاسی بود چون در دولت احدی نزاد کلنگ زده شد و دولت جدید آن را برنتابید !در حالی که کاری کرد که 120هزار سهامدار و نیم میلیون خانواده را نابود کرد و تاوان بده و بستانهای سیاسی را مردم پرداختند
mohamad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸
10 میلیون سهامدار +زن و پدر و مادر _ دوستان میشود 40 میلیون نفر که با بلایی که سر بورس آورد عمرا به روحانی رای نخواهیم داد .
سامی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷
8ساله دیگه میخواد وایسه !!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۷
سلام جمهوریهای 8 ساله باعث فساد و خرابکاری است واین را کزشت زمان ثابت نموده است واکر دولتی توانا باشد همهن 4 سال کافی است وبرای بستر سازی نیروهای بیشتری از طیف جوان وکارامد بهتر است وازاین به بعد دولتها این محدودیت زمانی را باید قبول کنند ونسبت به انجام وظایف خود کوشا ونسبت به اعمال خود سریعتر پاسخکو خواهند بود
اشنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹
دیکتا توری به نام ازادی شش میلیون سهامدار وخانواده انها منتظر دستور شما برای انتخابات هستند خواب دیدی ولی تعبیرش چیزی خواهد بود که به مزاق شما خوش نیاید
علیرضا
ROMANIA
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴
سلام:اولین دولت چهارساله خواهدبود.
علیرضاش
ROMANIA
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
سلام: سهامداران همه بدانند امکان دارد این دولت در یک سال اخرچهار ساله اش کمی وضع بورس را سر وسامان دهد گول نخورید که اگر دور بعد انتخاب شد تلافی را از سر همه ما در خواهد اورد.