بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
کد خبر : ۱۵۳۹۰۹
به گزارش اکوفارس محمد علی پور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با اشاره به این که در کوتاه مدت نباید منتظر اتفاق مثبت و ویژه ای در بورس بود گفت: علاوه بر مسایلی چون انتظار برای تصویب توافق حاصل شده در مذاکرات 5+1 در کنگره آمریکا و نیز ادامه وضعیت رکودی حاکم بر اقتصاد، مواردی چون افت جهانی قیمت نفت و نیز کاهش جهانی برخی کالاها، معاملات بازار سرمایه را تحت تاثیر خود قرار داده است.
این کارشناس بازار سرمایه افزود: از سوی دیگر کسری بودجه دولت در سالجاری نیز با توجه به وضعیت قیمت نفت و درآمدها می تواند بر اقتصاد و تولید بنگاهها اثرگذار باشد که این موضوع کلیت بورس را تحت تاثیر خود قرار می دهد.
وی با بیان این که در حال حاضر بازار سرمایه شاهد دوران کم رمقی از معاملات است گفت: بنظر می رسد تصویب توافق هسته ای در کنگره آمریکا بتواند جو روانی مثبت و کوتاه مدتی را در بورس ایجاد کند.
این کارشناس بازار سرمایه اضافه کرد: در شرایط کنونی بازار سرمایه در حالت انتظار بسر می برد تا ابهامات آن کمرنگ شود و بر این اساس با توجه به این که در حال حاضر بانک ها امن ترین و به صرفه ترین مکان برای سرمایه گذاری است نباید منتظر ورود نقدینگی جدید به بازار سهام بود.
وی در توصیه به سهامداران نیز گفت: در شرایط کنونی قیمت سهام در بورس به حدی رسیده است که فروش در این قیمتها منطقی بنظر نمی رسد و شاید این روزها استراتژی صبر و انتظار بهترین توصیه به سهامداران باشد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سیاوش فتحیان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
2سال پیش به ما گفتند سرمایه گذاری بلند مدت جواب میدهد العان بعد از 2سال سرمایه هامون به یک سوم و یک چهارم هم رسیده است . نمیدانستیم بلند مدت منظورشان از بین رفتن سرمایه است . نمیدانم فرق ما با کسانی که سیل و یا زلزله زندگیشان را میبرد چیست خوب ما هم هستی و سرمایه مان نابودشده است لطفا بازار سرمایه را هم جزء حوادث غیر مترقبه بگذارید .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
ایوب عزیز خیلی وقته که دیگه تنها نیستی!!
علی اکبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
بلند مدت مثلا چند ساله باید باشه؟؟؟
تو بانک هم سرمایه گذاری کرده بودیم تو 2 سال پولمون حداقل 50 درصد بیشتر میشد ولی تنها 50 درصد پولمون مونده بازم میگین بلند مدت؟؟
بلند مدت 100 ساله خوبه ؟ سرمایه گذاری کنیم تا نوه و نبیره مون ازش استفاده کنه
ناشناس
ROMANIA
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶
با اين همه واردات بايد مديران لايق را حلوا حلوا كرد .اخه به چه زباني بايد گفت توليد و صادرات عامل پيشرفت است غلبه صادرات بر واردات و توزيع عادلانه ثروت باعث رفاه اجتماعي ميگردد.
اصفهانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵
صبوری کردن وانتظار رشد در بازار دیده نمی شود گره بورسی دیده نمی شود فقط دیده می شود سهام با ارزش معادن منگنز ومس وروی از قیمت های 500 تا 2200 تومانی به قیمت 100 تا 160 تومان رسیده است سهام با ارزش الومتک شده 80 تومان و......... این بورس سرمایه را .....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸
ليوان كه پر شد اب سر ريز مي شود صبر سهامداران هم اندازه اي دارد تا كي صبر كنيم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
به موگفتی صبوری کن صبوری / صبوری طرفه خاکی برسرم کرد