بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸
کد خبر : ۱۵۴۰۱۲

نتایج نظرسنجی تازه گالوپ نشان می‌دهد که میزان محبوبیت هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به پایین‌ترین سطح از زمانی رسیده است که وی از سمت وزیر خارجه آمریکا کناره گیری کرده است.

به گزارش تسنیم، نتایج نظرسنجی موسسه گالوپ که روز جمعه منتشر شد حاکی است، محبوبیت هیلاری کلینتون وزیر خارجه سابق آمریکا با شدیدترین کاهش در 25 سال گذشته روبرو شده است.

انتشار نتایج این نظرسنجی می تواند موجب شود تا حزب دموکرات آمریکا برای انتخابات سال آینده به فکر انتخاب یک نامزد دیگر باشد.

گالوپ با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: هم اکنون 41 درصد جوانان آمریکایی نظر مثبتی نسبت به هیلاری کلینتون دارند و 51 درصد آنها نیز دیدگاه نامساعدی نسبت به وزیر خارجه سابق آمریکا دارند.

کلینتون در سال 1992 میلادی نیز با کاهش شدید محبوبیت روبرو شده بود. میزان محبوبیت کلینتون به عنوان وزیر خارجه دولت باراک اوباما هیچ گاه به کمتر از 60 درصد نرسیده بود. البته کلینتون هنوز نسبت به سایر نامزدهای حزب دموکرات آمریکا از شانس بالایی برای پیروزی در انتخابات برخوردار است.

در عین حال برنی ساندرس مهمترین رقیب کلینتون در نظرسنجی های جدید به پیشرفت خوبی دست یافته است و میزان محبوبیت وی به 46 درصد افزایش یافته است که این رقم نسبت به دو نظرسنجی قبلی 7 درصد رشد داشته است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۰
اقا و خانم کلینتون که صاحبان اصلی بنییاد کلینتون هستند

ظاهرا یک موسسه خیریه میباشد

اما در واقعیک شرکت پوششی برای دریافت رشه ها و حق الحسابها از کشورهای خارجی بخصوص عربها

کمکهای چندین میلیارد دلاری عربستان به این بنیاد در واقع رشوهای بود جهت بسیج و تسلیح داعش

غارت و تخریب و نابود کردن کشورهای لیبی,سوریه و عراق و یمن....

خودم یاد فیلم های راز بقا میافتم

حیوانات درندهای مثل شیر ,پلنگ ,ببر وکفتار و.... به یک اهو و یا گاومیش مریض و یا در حال زایمان حمله میکند و خودشان را سیر میکنند

سوریه و عراق و یمن نیز مانند یک اهوی زخمی و یا در حال زایمان میباشد
کفتارهای غربی و عربی برای رسیدن به امیالشان حال پولهای نفت این کشورها و یا رشوه های نفتی عربستان است و یا انتقام جویی های عربستان و نوکرهایش از این کشورها برای عدم تمکین و گردنکشی در مقابل خادمین حرمین