بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
کد خبر : ۱۵۵۴۰۳
استاندار مازندران گفت: رئیس جمهور به همراه کاروان تدبیر و امید ۱۹ مهر ماه به استان مازندران سفر خواهد کرد.

به گزارش مهر ربیع فلاح استاندار مازنداران از سفر رئیس جمهور به این استان خبر داد و گفت: کاروان تدبیر و امید یکشنبه آینده ۱۹ مهرماه به ساری سفر خواهد کرد.

استاندار مازندران با اشاره به برنامه ها و دیدارهای رئیس جمهور در این سفر، گفت: دیدار عمومی با مردم استان مازندران در ورزشگاه شهید متقی ساری، دیدار با علما، ایثارگران و برگزیدگان، شرکت در جلسه توسعه و سرمایه‌گذاران و نشست شورای اداری، از جمله برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر است.

جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان مازندران روز شنبه هفته جاری به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور تشکیل شد.

بررسی نهایی طرح ها و برنامه های دولت یازدهم برای پیشرفت و آبادانی استان مازندران بویژه در بخش های سدسازی، مدیریت آبهای سطحی، راه، کشاورزی، دامداری، محیط زیست، توسعه گردشگری، تکمیل پروژه های ورزشی و پزشکی و درمانی، از جمله محورهای این نشست بود.

رییس دفتر رییس ‌جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، معاونان رییس جمهوری و روسای سازمان های مدیریت و برنامه ریزی کشور، حفاظت محیط زیست، میراث فرهنگی و  بنیاد شهید و وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفاع، ‌ نیرو، ورزش و جوانان، دادگستری، جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی و رییس کل بانک مرکزی، دستیار ویژه رییس جمهوری، معاون وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و استاندار مازندران از جمله شرکت کنندگان این جلسه بودند.

 همچنین در این نشست بر توسعه بخش دامپروری و کشاورزی، تصفیه فاضلاب و تسریع در حل مشکلات زیست محیطی استان مازندران تاکید شد.

سفر به مازندران بیست و دومین سفر استانی رئیس جمهور است. بیش از این رئیس جمهور به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، کردستان، کرمان، گیلان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان، آذربایجان شرقی، اردبیل،زنجان، بوشهر، قم، غرب استان تهران، جنوبی استان تهران، همدان و لرستان سفر کرده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
پارسا فتحیان دستگردی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۱
امیدوارم یک سفر هم به شرکت بهشت اینده بزند البته اگر اقای مدیر عامل که بهانه اش برای افتتاح نیامدن وزرای دولت و یا معاون رئیس جمهور به این شرکت میبود . و این سهم که خیلی سهامداران را بدبخت و ورشکسته کرده به قیمت واقعیش برسه / و دولت هم تسهیلات لازم و سرمایه در گردش این شرکت را تصویب و به شرکت بدهد تا ببینیم بهانه مدیرعامل برای افت وحشتناک این سهم دیگه چیست .
اصیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
امیدواریم اعلام منطقه آزاد تجاری وگردشگری غرب مازندران یادشان نرود زیرا خواست همه مردم محروم این منطقه شهید پرور و انقلابی است که دولتهای گذشته نتوانستند کار مفیدی برایش انجام دهند و همه مردم چشم امید به دولت تدبیر و امید دارند . بورس نیوز از اطلاع رسانی متشکریم