بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
کد خبر : ۱۵۵۴۸۷
محمدجواد ظریف گفت که هر کاری می کند ایران برای او هزینه دارد.

به گزارش «انتخاب»، وزیر خارجه در گفتگو با نیویورکر در پاسخ به سئوالی در مورد دست دادن با اوباما، اظهار داشت: این عادی نیست که یک رئیس دولت برای دست دادن با یک وزیر خارجه برنامه ریزی کند. این یک توهین است.

ظریف افزود: اوباما دو ساعت پیش از مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرده بود و انتظار نداشتیم که مجددا به سازمان ملل باز گردد. وقتی داشتم بیرون می رفتیم، نمی دانم به چه دلیل، اوباما در حال ورود بود و ما با یکدیگر برخوردیم. واقعیتش یک اتفاق بود.

وی در پاسخ به این سئوال که ایا این مسئله برای شما در ایران هزینه خواهد داشت گفت: هزینه داشته، البته من هر کاری که می کنم برایم در ایران هزینه دارد، پس چیز جدیدی واقع نشده است.

وزیر خارجه در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چرا رئیس‌جمهور روحانی مایل به دیدار با پرزیدنت اوباما نیست؟ گفت: چون که ما اعتقاد داریم که الان، کارِ درست عبارت است از قرار دادن بحث اجرای توافق  هسته‌ای در دستور کار و این اولویت شماره یک ماست. شما نباید کاری کنید که این مسئله را پیچیده کند. برای ما محتوای کار مهم است و نه ظاهر آن.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی شاه
GERMANY
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
جناب ظریف
من برای شما احترام زیادی قائلم
اما بدون شک ازتون گله ای دارم

شما که سر خانم موگرینی ، این زن با شخصیت داد میزنید و میگید هرگز ایرانی ها را تهدید نکنید ، ممکنه بفرمایید چرا جواب فحاشی بعضی آدمهای معلوم الحال در مجلس را ندادید ؟
نا شناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
اقای طریف تشکر تو باخدا باش او بامردم است.
بانوی ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
عکس گرفتن اقای احمدی نزاد با پوتین برای کل مردم ایران هزینه داشت ولی دلواپسان خم به ابروی خودشان نیاوردند 0/39 دریای خزر رفت دست دادن شما با اوباما کگه قراره گره های کور را باز کند باید برکت باشد نه مشکل اقای ظریف عزیز شما این 0/1 در صد را رها کن 0/99 در موافق برقراری با عزت ایران با غرب هستند اگر در مقام مقایسه بر اییم امریکا در کودتای 28 مرداد فقط پول خرج کرده انهم یکبار ولی تجاوز روسیه به ایران لشکر کشی وجدا کردن قفقاز اذربایجان چند مرحله اشغال خاک ایران تا همین شهریار پیش امدن تا کمک گرفتن دولت ایران از انگلیس برای خارج کردن روسها حالا چه شده این یکی شده جان جانان ان یکی شده دشمن جان . نگران نباش اگر دست دادن شما با اوباما برای دلواپسان رانت و اختلاس داشته باشد حلال حلال است
ناشناس
پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴
یه بار تاریخ رو بخون. واقعا امریکا تنها جرمش هزینه کردن برای کودتای 28 مرداد بوده؟
ناشناس
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
ای شیطون ناشناس
نکنه تو خبرایی داری ؟
این تاریخه که گفتی بخونیم کجا هست حالا ؟ خودت کجایی ؟ مسکو سرد ها بپا نچایی
ناشناس
GERMANY
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
دست میدادی حداقل کمی از لبخندهایت بعد از فاجعه منا می کاستی ، حتی اگر سفرهایت را لغو نکردی و طبق برنامه پیش رفتی تو گویی هیچ اتفاقی نیفتاده است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
ما طرفدار و پشتیبانت هستیم ظریف.
اونای که به کارت ایراد میگیرن کسای هستند که عقلانیت را با احساسات زودگذر که بعضی مواقع هم هزینه های سنگینی داره اشتباه میگیرن.
کاظم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
جناب ظریف جایگاه اشخاص باادب نزد مردم مشخص و جایگاه بی ادبان هم کاملا معلوم. دیگه حالا بچه دبستانی هم میداند کشوری توان بودن در یک جهان تک قطبی را ندارد و محکوم به فناست.کشوری میتواند سهم خود را از اقتصاد جهانی بگیرد که دارای دیپلماسی خارجی همراه با رابطه قوی با دیگران باشد .جناب ظریف کسانی که از پول ملت حقوق مفت میگیرند وبرای حفظ جایگاه تصاحبی به نا حق خود با بی ادبی به دیگران میتازند رفته رفته از تاریخ محو خواهند شد. اگر دور از ذهن نباشد هزینه شما ریاست جمهوری دوره بعد ایران است.
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵
ظریف جان جانان تو کارتو بکن .یک کمی تا اسفند ماه صبر کن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱
جناب آقای ظریف خیلی ازت متشکرم و برای تمام مخلوقات عالم آروزی سلامتی و شادی و صلح نه دشمنی...!
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹
کور بشه هر کس که توان دیدنش را تدارد
مرد
ROMANIA
پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶
اختلاس کن هزینه ای نداره هیچ هزینه دار هم میشی تازه....
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳
اقای ظریف کار بسیار ارزشمندی کردید انهایی باید خجالت بکشنند که میبینند اختلاس گران و دزدان وغارتگران این کشور را لب از لب باز نمیکنند و شاید در طول سال یک اشاره ای جزیی رد میشوند و تازه خواهان برخورد ملایم هم هستنند و خدا نکند اقای اوباما حرکتی کند معظلات کشور خود را فراموش میکنیم و به انها نهیب میزنیم انسان اول باید به خودش و مشکلات کشور نهیب بزند بعد به همه دنیا ما همواره در حال موعظه دنیا هستیم در حالی که متاسفانه علی رغم ادعاهای زیادی که داریم وضعیت فساد در کشور را میبینیم که هر روز بزرگتر و فراگیر تر میشود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۳
اقای ظریف هزینه سنگین را من سهامدار از شما و دولت شما دارم میخورم

بورس نیوز منتشر کن

چرا سانسور میکنی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
جاناسخن از عمق دل مردم گفتی.دمت گرم