بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
کد خبر : ۱۵۵۵۳۲

 این در حالی است که رئیس بانک مرکزی از پرداخت مطالبات مردم، از موسسه میزان که چندی پیش با مشکلاتی روبه رو شده است شانه خالی میکند در صورتیکه میزان، جزو موسسات دارای مجوز بوده است که رئیس بانک مرکزی قانون شکنی کرده و آن را از لیست حذف نموده و هیچ دلیل قانونی نیز برای این کار ارائه نداده است درحالیکه بانک مرکزی در راستای کار خود در صورت مشاهده تخلف از سوی هر موسسه یا بانکی میتواند امتیاز آن را لغو کند نه اینکه از راه غیر قانونی از لیست حذف نماید،به گفته ثروتی: بانک مرکزی در حال حاضر با ماده ۴۹ و ۲۳۶ مجلس که رسیدگی به تخلفات قانونی دستگاهها می باشد، روبه رو است.

موج جدید در راه موسسه آرمان

موج تجمعات مردم برای دریافت مطالبات از موسسه میزان چند وقتی است که در استانهای خراسان رضوی، شمالی و جنوبی به راه افتاده است و باعث شده که سپرده گذاران، به موسسه های دیگری هم از جمله موسسه آرمان نیز بی اعتماد شوند و اخیرا هم شنیده شده که عده ای از مردم برای دریافت مطالبات خود در محل یکی از شعب این موسسه در مشهد تجمع کرده و خواهان دریافت مطالبات خود شدند، در حال حاضر شبهه ای که در میان مردم وجود دارد این است که آیا آرمان هم به سرنوشت میزان دچار میشود یا تمهیداتی برای جلوگیری از این وضعیت اندیشه خواهد شد!

منبع: تابناک

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱
ارمان رفت بیخیال
ربانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷
باید یک بر نامه تلویزیونی مفصل با حضور آقای ثروتی و مسئولین مربوطه و نمایندگان مجلس و کارشناسان اقتصادی,مالی بزارند و ...و تصمیم نهایی رو با ذکر جزئیات دقیق و اعلام تاریخ نهایی و قطعی و برنامه پرداخت مطالبات و سود های آن را اعلام کنند .
نادر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
باید اون 70 شعبه استیجاری بسته بشه و تمام کارمندان آن به تامین اجتماعی مراجعه کنند و از هزینه های بیجا جلو گیری بشه پول آب برق گاز تلفن رهن,اجاره ملزومات اداری دستمزد کارمندان و هیئت تسویه از کجا میاد . چرا اقساطی که واریز میشه بیخودی خرج میشه و به سپرده گذاران محتاج داده نمیشه .
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶
چرا یک بر نامه تلویزیونی مفصل با حضور آقای ثروتی و مسئولین مربوطه و نمایندگان مجلس و کارشناسان اقتصادی,مالی و … نمیزارند و تصمیم نهایی رو با ذکر جزئیات دقیق و اعلام تاریخ نهایی و قطعی و برنامه پرداخت مطالبات و سود های آن ۵ ماه که غیر قانونی کسر شده را اعلام نمیکنند .

باید اون 70 شعبه استیجاری بسته بشه و تمام کارمندان آن به تامین اجتماعی مراجعه کنند و از هزینه های بیجا جلو گیری بشه پول آب برق گاز تلفن رهن,اجاره ملزومات اداری دستمزد کارمندها و هیئت تسویه از کجا میاد . چرا اقساطی که واریز میشه بیخودی خرج میشه و به سپرده گذاران محتاج داده نمیشه .
سانتریفیوژ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴
حل مشکل موسسه میزان در دولت روحانی قابل حل نیست مذاکرات هسته ای هم که به قول خودشان آمریکامجبور به مذاکره شد به خاطر ۲۰۰۰۰ سانتریفیوژ و اورانیوم ۲۰ درصد دولت احمدی نژاد بود وگرنه این کلید شکسته درحل مشکلات رکود و مشکلات موسسات درمانده شده .این دولت کارش تمام شد
خودنگاه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶
این دولت و رییس مجلس و رییس قوه قضاییه به جای انتقاد از سو مدیریت عربستان و اتهام فرافکنی به آنها اعمال خودشان ر در قبال ملت نمی بینند آیا خودشان فرافکن وسوء مدیریت ندارند که نزدیک ۱ سال مردم ۳ استان خراسان را به فلاکت انداخته اند ومیلیاردها از جیب مردم اختلاس کرده و چندین نفر راراهی ان دنیا کرده اند.آیا شما مسلمانید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸
تما بانکهایی که سودهای بالای 20% روزشمار میدن در معرض ورشکسته گی هستند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
آرمان که داره فعلا بهترین مکانهای شهر رو برای ساختمان شعبه هاش خریداری میکنه.
کلیددار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱
آقای روحانی رییس جمهور شما که آل سعود را شایسته کلید داری مکه و مسجد الحرام نمی دانید با این کلید خود قفل مشکل موسسه میزان را نمی توانی باز کنی