بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹
کد خبر : ۱۵۵۵۵۰
باران كوثرى در اثر تصادف با یك جرثقیل راهى بیمارستان شد.

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، تهیه کننده فیلم "هفت ماهگی" گفت: متاسفانه سر صحنه فیلمبرداری در یوسف آباد خودرویی که باران کوثری در آن حضور داشت با تریلی که در پیچ پارک شده بود تصادف کرد و الان این بازیگری سینما در بیمارستان بستری است.

منصور لشگری قوچانی تصادف ماشین حامل باران کوثری را در بامداد امروز تایید کرد و گفت: باران کوثری در سر صحنه فیلمبرداری فیلم «هفت ماهگی» با یک جرثقیل تصادف کردند که شکر خدا، سرنشینان این خودرو حالشان خوب است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه برای زیبایی صورت ایشان هیچ اتفاقی رخ نداده و تنها نیاز به 48 ساعت استراحت مطلق دارند تا به وضعیت نرمال و عادی خوب خودشان هرچه سریعتر برگردند.

او ادامه داد: خدا رو شکر این بازیگر با این‌که از ناحیه سروصورت زخمی شده ولی زخمش عمیق نبوده و هوشیاری‌اش را حفظ کرده است و صحبت می‌کند. هم‌اکنون تعدادی از بازیگران فیلم به ملاقات‌اش به بیمارستان رفته‌اند.

این تهیه‌کننده در پایان به تقدیر از روحیه این بازیگر پرداخت و گفت: خدا رو شکر باران کوثری روحیه‌اش بسیار خوب است و صبح که تصادف کرده است دائما پیگیر ادامه‌ی فیلمبرداری فیلم است. من از او تا این حد که به شغل‌اش اهمیت می‌دهد، متشکرم.

115

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
MALAYSIA
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴
بورس نیوز واقعا مردم رو سرکار گذاشتی ها. یه نگاه به تصویر این خبری (خودروی باران کوثری پس از تصادف) که گذاشتی نگاه کن و با این خبرت مقایسه کن ببینم میتونی تفاوتش رو بفهمی؟ ببینم هوشت تا چه اندازه هست؟ ظاهرا که کمه ولی باز یه نگاه.