بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶
کد خبر : ۱۵۵۵۸۳
هشدارنیوز -با سپرده موسسه مالی و اعتباری میزان می توانید واحد های تجاری پیش خرید کنید! به گزارش خبرنگار اخبار بانک، یکی از شرکت های سرمایه گذاری در مشهد در اقدامی جالب عنوان کرده واحد های تجاری خود را در قبال سپرده های موسسات مالی و اعتباری به فروش می رساند.

هشدارنیوز-بر اساس آگهی تبلیغاتی که در یکی از روزنامه کثیر الانتشار استان خراسان رضوی منتشر شده است سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری می توانند واحد تجاری پیش خرید کنند.

در آگهی تبلیغاتی اینگونه آمده است:

"فرصتی استثنایی... فروش یا معاوضه تعدادی محدود واحد تجاری در حال ساخت با سپرده موسسات مالی- مهلت: یکم مهرماه تا پایان مهر ماه – آدرس ... تلفن..."

خبرنگار ما برای پیگیری موضوع به تلفن این شرکت تماس گرفته و اطلاع پیدا کرد که این شرکت حاضر است سپرده موسسه مالی و اعتباری میزان را با کسر ۱۰ درصد اصل مبلغ پذیرش کند.

البته این بدان معنی نیست که شخص سپرده گذار با دادن سپرده و کسر ۱۰ درصد همین ابتدا به پول خود برسد بلکه باید از شرکت فوق سهام خریداری کند.

این شرکت زمینی در یک منطقه ییلاقی مشهد دارد و در حال فروش سهام برای این مجموعه خود است و خریدار می تواند به جای پرداخت وجه نقد سپرده موسسه را با کسر ۱۰ درصد برای موسسه میزان به شرکت واگذار کند.

شرکت نیز متعهد می شود در قبال فروش سهام، سودی معادل ۱۸ درصد به سپرده گذار تا مدت یک سال پرداخت نماید و پس از یک سال نیز در صورت تمایل می تواند در خواست مطالبه وجه کند.

با توجه به اینکه در ۱۰ ماهه اخیر سپرده گذاران موسسه فوق به شدت اذیت شده اند می توان گفت با این اقدام شرکت سرمایه گذاری در صورتی که از اعتبار مناسبی نیز برخوردار باشد هم شرکت فروشنده سهام و هم سپرده گذاری که می خواهد در این منطقه خوش آب و هوای مشهد سرمایه گذاری کند راضی خواهند شد.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
پیشنهاد خوبی است به سپرده گزاران میزان و پدیده املاک مشهد را بدهند تا ترشی بگذارند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸
آرمان قراره بجای پول چی بده؟!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲
خیلی هم عالی واسه همه خوبه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳
فکر خوبییه پیگیربشیم باکی دست داره 18درصد بعداز یکسال یعنی برابر 8درصد منهای یک سال سود ازدست رفته تااخرین ریال میزان ومسوبین باید پرداخت کنند بازندگی مردم بیش از این بازی نکنید
سپرده گذار میزان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶
این دولت و رییس مجلس و رییس قوه قضاییه به جای انتقاد از سو مدیریت عربستان و اتهام فرافکنی به آنها اعمال خودشان ر در قبال ملت نمی بینند آیا خودشان فرافکن وسوء مدیریت ندارند که نزدیک ۱ سال مردم ۳ استان خراسان را به فلاکت انداخته اند ومیلیاردها از جیب مردم اختلاس کرده و چندین نفر راراهی ان دنیا کرده اند.
مچ گیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰
صاحبان این تبلیغ وام کلان و مفتی از میزان گرفتن که حالا نمیتونن بدن و چنین نیرنگی رو ترتیب دادن تا اموالشون مصادره نشده وام رو با سپرده ملت بی خبر از همه جا بزنند انگار که سر رسیدی دوباره برای اون شر کت افتتاح میشه و حالا سپردهگذاران میزان میشن وام دهنده جدید به صورت 1 ساله بدون بازگشت . آخه یه ذره با خودتون فکر کنید اینها اگر پول بده بودن میامدن وامشونو به موقع میدادن تا به این روز نیفتن، نه اینکه وام رو با سپرده اونم با کسر 10% و یکساله معاوضه کنند .گول نخورین .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹
از چاله به چاه افتادن
یارو با خودش گفته اینا که یه بار گول خوردن پس استعدادشو دارن ما هم یه بار دیگه گولشون بزنیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
خدا لعنت کنه اونها که این اخبار دروع رو بیان میکنند و منتشر میکنند
دست بردارید از مردم مظلوم
سپرده گذار میزان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸
من خودم سپرده میزان دارم مراجعه کردم اینا سهام نمی فروشن واحد تجاری در حال ساخت می فروشن
تازه سهام شرکتشونم بابن ضمانت به نام میکنن خیلی بهتر از میزان که همش رو هواست این حداقل رو زمیینه و وجود داره دارن کار میکنن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱
واقعا اگه پروژشون ساخته بشه عالیییییییییییییه
سپرده گذار بدر توس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲
کاش بدر توسم قبول میکردن