بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳
کد خبر : ۱۵۷۶۲۸
نویسنده :
محمد اسدنژاد

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، شرکت سیمان هگمتان براساس گزارش شفاف سازی در خصوص پیش بینی سال مالی 1394 عنوان نموده که طی آبان ماه سال جاری موارد ذیل تحقق یافته است:

1-فروش ساختمان میرداماد به مبلغ 10،248 میلیون ریال و سود حاصله مبلغ 9،377 میلون ریال.

2-فروش دو دستگاه بلدوزر به مبلغ 5،010 میلیون ریال و سود حاصله مبلغ 4،977 میلیون ریال.

3-فروش 11 قطعه از 15 قطعه زمین های شهر قروه در جزین به مبلغ 5،294 میلیون ریال و سود حاصله مبلغ 5،274 میلیون ریال.

که جمع سود تحقق یافته معاملات مذکور تاکنون 21،211 میلیون ریال می باشد.درخصوص الباقی اقلام پیش بینی شده نیز اقدامات زیر صورت گرفته است:

1-اقلام مازاد انبار (2800 قلم):مزایده مرحله اول برگزار شده که برنده نداشته است و پس از انجام قیمت گذاری تکمیلی کارشناسی،مزایده نوبت دوم برگزار خواهد گردید.

2-ساختمان مهدیه:مزایده برگزار گردیده و متقاضی قطعی نداشته است. با شرکت گاز استان مذاکراتی برای انجام معامله صورت گرفته است که هنوز توافق قطعی حاصل نشده است.

3-سهام شرکت سیمان خوزستان:مصوبه هیئت مدیره اخذ شده و با توجه به نوسان قیمت ها،شرکت درصدد است که در بهترین فرصت تا قبل از اتمام سال مالی ،سهام مذکور را به فروش رساند.

4-چهار قطعه باقی مانده زمین های شهر قروه در جزین:درخواست کارشناسی مجدد شده است.

5-در خصوص مابه التفاوت نرخ ارز پیگری های شرکت جهت وصول مابه التفاوت مذکور به دلیل عدم توانایی دولت در تامین نقدینگی مورد نیاز تاکنون منجر به نتیجه نشده است،لذا با عنایت به ماده 2 قانون رفع موانع تولید شرکت در حال پیگیری اخذ تاییدیه جهت تهاتر مبلغ مذکور با مطالبات دولتی می باشد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
ROMANIA
شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
همچنان واتی گزارش شفاف سازی می دهد و شما چشمانتان را بسته اید چون دوست ندارید