بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳
کد خبر : ۱۵۷۸۲۰
به گزارش تابناک اقتصادی، برند اف ای دبلیو نیز با شروع تغییرات اقتصادی ایران از همان ابتدا روند رو به جلو خود را برای تصاحب فرصتهای جدید و پیشی گرفتن از رقبا در پیش گرفته است.

اف ای دبلیو به عنوان اولین شرکت تحت نظر جمهوری چین با 60 سال سابقه، با بینشی مبتنی بر ارائه کیفیت برتر و خدمات مفید، همواره در پی تسخیر بازارهای جهانی بوده و اکنون ایران را به عنوان یک انتخاب استراتژیک مناسب برای حضور خود برگزیده است به طوری که ورود دو برندB50 وJ6 توسط شرکت اف ای دبلیو در بازار ایران برای اولین بار در میان برندهای اتومبیل منجر به ایجاد یک رقابت هوشمندانه در خاورمیانه شده است.

برند J6 از سری خودروهای سنگین (تراکتور) اف ای دبلیو با پایبندی به محیط زیست، استفاده از فناوریهای پیشرو و پاسخگویی کامل به نیازهای بازار توانست در سال گذشته جایگاه اول را به خود اختصاص دهد و در تیرماه گذشته به بالاترین میزان فروش دست یابد. از جمله مزیت‌های رقابتی که باعث شهرت J6 در بازار شده است، میتوان به مصرف سوخت فوقالعاده پایین، کیفیت کاملا متفاوت در مقایسه با سایر محصولات چینی و بهره¬مندی از محور انتقال بی¬نقص ( ZF ، تکنولوژی آلمانی) اشاره کرد.

موضوع دیگری که موجب استقبال از اف ای دبلیو و J6 شده است، ارائه خدمات ویژه پس از فروش و ارتباط نزدیک با مشتری است که در قالب برگزاری ایونتهای (رویداد یا مراسم) خاص انجام و طی آن مشکلات، نیازها و بازخوردهای تعداد زیادی از مشتریان تعیین می‌شود.

با در پیش گرفتن این روند و همکاری به عنوان اسپانسر تیم فوتبال تراکتورسازی، اف ای دبلیو توانسته است جایگاه خود را به عنوان تولیدکننده محصولات باکیفیت در ایران تثبیت کند به طوری که با تولید سواری B50 موجب تغییر و تحول در بازار اتومبیل‌های اندازه متوسط در ایران شده و به گفته کارشناسان داخلی، هم‌اکنون B50 به عنوان یک محرک در بازار اتومبیل اندازه متوسط در ایران شناخته میشود.

علاوه بر سازماندهی در بازار اتومبیل چین و حضور در بازار جهانی، اف ای دبلیو میکوشد با تکیه بر سه اصل کیفیت محصول، بازاریابی دقیق و تعهد به مشتری، خود را به عنوان یک برند تخصصی خلاق و پیشگام در صنعت تکنولوژی در بازار ایران مطرح کند.

این در حالی است که با برآورده شدن نیاز مشتریان از طریق تولیدات مختلف همچنان جنگ بر ای تصاحب سهم بازار در ایران به شکل متحد شدن شرکتهای مختلف با یکدیگر شدت پیدا کرده است.   

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مرتضی اراک
-
سه‌شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶
خلاصه اینکه این شرکت چینی آمده تا صنعت تراکتور سازی تبریز را نیز مثل کمباین سازی اراک از بین ببرد واقعا خجالت آور است
ناشناس
GERMANY
چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
چقدر پول گرفتی ماشین چینی بی کیفیت تبلیغ کنی؟ از خدا بترس
یاحق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۶
بسمه تعالی
محصوولات چینی که شماها وارد میکنید اگر از مارک معروفی هم که باشه شماها آشغالاشو وارد میکنید چون سود اقتصادی از هر چیز دیگری براتون مهمتره....