بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۱
کد خبر : ۱۶۰۵۹۳
رئیس سازمان مدیریت با بیان این که حقوق بازنشستگان افزایش می‌یابد و همه پاداش‌های بازنشستگان پرداخت خواهد شد، گفت: نرخ رشد اقتصادی در سال آینده به ۵ تا ۶ درصد می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری موج، محمدباقر نوبخت در گفت و گویی رادیویی گفت: نرخ رشد اقتصادی در سال آینده براساس برآوردهای مجامع داخلی و خارجی به ۵ تا ۶ درصد می‌رسد، ضمن این که نرخ رشد اقتصادی در سال جاری هم به یک درصد می‌رسد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور افزود: همه دولتمردان که تجارب ارزشمندی دارند، تلاش می‌کنند تا مردم در دوره جدید و با گسترش تعاملات اقتصادی دارای رفاه شوند و تا حدودی از مشکلات مردم کم شود و حقوق بازنشستگان افزایش می‌یابد و همه پاداش‌های بازنشستگان پرداخت خواهد شد.
نوبخت با بیان این که سال‌های بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و در حال حاضر درآمد نفتی دولت به کمترین حد کاهش یافته است، تصریح کرد: شأن ملت ایران بیشتر از این‌ها است و همه تلاش می‌کنیم تا در مسیر استقرار اقتصاد مقاومتی، شاخص‌های رفاه اقتصادی مردم تقویت شود.
وی افزود: در مناسبات اقتصادی و تجارت خارجی و همچنین جذب سرمایه‌گذاری‌ها همه هدف ما این است که بتوانیم به رونق تولید ملی و افزایش اشتغال کمک کنیم و در مذاکرات خارجی هم بارها اعلام کرده‌ایم ایران قرار نیست بازار مصرفی برای خارجی‌ها باشد، بلکه باید ایران را به عنوان مرکز تولید و صادرات بخشی از این تولیدات قرار دهند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: انضباط مالی و پولی دولت به جدیت حفظ خواهد شد و تلاش می‌کنیم در برنامه ششم (۹۵ تا ۹۹) نرخ تورم کاهش یابد.
نوبخت افزود: بودجه سال آینده و برنامه ششم در چارچوب اقتصاد مقاومتی است و در این حوزه ما به همه دستگاه‌ها اعلام کردیم که باید برنامه بدهند و البته داشتن برنامه لازم است، اما؛ کافی نیست.
وی اظهار داشت: مهم این است که این برنامه‌ها اجرایی و عملیاتی شود و ما برای ارزیابی بیشتر کارها و عملکردها، شاخص‌هایی را تعریف کرده و همه عملکردها را متناسب با آن پایش و رصد می‌کنیم.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
نرخ تورم ۸ درصد پس افزایش حقوق کارمندان و.کارگران و بازنشستگان باید بین ۸ تا ۱۰ درصد باشد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
افزایش پلکانی حقوقها, یعنی حقوق های بیشتر از ۲ میلیون تومان اصلا نباید افرایش یابد چون نقدینگی و تورم و بار مالی دولت را افزایش میده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸
الان فیش حقوقی یک کارگر بازنشسته کارخانه آلومینیوم سازی اراک معادل ۳ میلیون تومان است که با افزایش ۱۲ درصدی در سال آینده, مبلغ ۳۶۰ هزار تومان به این حقوق اضافه میشود ولی یک معلم بازنشسته با حقوق ماهانه ۱ میلیون تومان حدود ۱۲۰ هزار تومان به حقوقش اضافه میشود, آیا افزایش حقوق ۱۲۰ هزار تومانی و ۳۶۰ هزار تومانی برای دو نفر که هر دو بازنشسته هستند, ناعادلانه نیست ؟ پس افزایش ۱۲ درصدی نباید برای همه حقوق بگیران اعمال شود چون با عدالت و مساوات, در تضاد است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۷
امسال باید ترتیبی اتخاذ شود که افزایش حقوق بازنشستگان دولت با افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی, برابر و یکسان باشد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹
برگزاری تورهای گردشگری و سیاحتی برای بازنشستگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
حقوق های میلیونی بازنشستگان آلومینیوم سازی اراک و ماشین سازی و آذرآب و پتروشیمی با 20 سابقه و 30 روز حقوق , شده آفتی برای ورشکستگی صندوق تامین اجتماعی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
تمام بودجه مملکت به جیب سازمان تامین اجتماعی میرود, دولت هر سال چندین هزار میلیارد تومان دیون به سازمان تامین اجتماعی بدهکار میشود برای پرداخت حقوق های چند میلیونی بازنشستگانی با ۲۰ سال کار مفید نه ۳۰ سال