بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
در پی اعلام پیغام ناظر بازار و بازگشایی نماد تشکیل شد؛

صف تاریخی در نماد "خساپا"

این نماد در حالی با اعلام پیغام ناظر بازار به حالت مجاز محفوظ درآمده که تا لحظه تهیه این خبر صف خرید بیش از یک میلیارد و 170 میلیون سهمی در نماد "خساپا" تشکیل شده که برای این سهم یک صف تاریخی محسوب می شود.
کد خبر : ۱۶۰۶۸۹
نویسنده :
کیوان فر

لحظاتی پیش نماد معاملاتی سایپا پس از آنکه شب گذشته زمان بندی این شرکت خودرو ساز پیرامون افزایش سرمایه زیر مجموعه هایش روی سامانه کدال رفت، با اعلام پیغام ناظر بازار آماده انجام معامله شد.

به گزارش بورس نیوز، این نماد در حالی با اعلام پیغام ناظر بازار به حالت مجاز محفوظ درآمد و با محدودیت دامنه نوسان معاملات خود را از سر گرفت که تا لحظه تهیه این خبر صف خرید بیش از یک میلیارد و 116 میلیون سهمی در نماد "خساپا" تشکیل شده که برای این سهم یک صف تاریخی محسوب می شود  

بر اساس این گزارش، شفاف سازی سایپا شامل زمان بندی برنامه افزایش سرمایه شرکت های زیر مجموعه این شرکت خودروساز بود که همگی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها امسال و یا سال آتی اجرایی خواهند شد.

در پی ارایه این اطلاعیه، از صبح روز جاری سرمایه گذاران شاهد اقبال به گروه خودرو هستند و صف های میلیونی و پر حجم خریداران را در نمادهای مختلف نظاره می کنند. این گروه در شرایطی شاهد این اقبال و رشد تقاضاست که دیگر غول خودروساز نیز شفاف سازی خود را دقایقی پیش پیرامون آثار غرامت دریافتی از پژوی فرانسه روی سامانه کدال قرارداد تا انرژی مضاعفی برای صعود به گروه خودرو سازان اعمال کند.

با این اوصاف به نظر می رسد با بازگشایی نماد "خساپا" و گزارش های جدید دو غول خودروساز موج عظیمی برای شکل گیری روند صعودی جدیدی در نماد خودرویی ها به راه افتد تا بر اساس این حرکت پر قدرت این گروه بتواند موتور بورس را که به تازگی گرم شده، برای رشد بیشتر شارژ کند.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
به امید پایداری و رشد روزافزون بورس
ایمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
یعنی یه چیزی دوروبره 200000000000 دویست میلیارد تومان تومان پول تو صف این خودرو!!!!
ناشناس
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
نوش جانش درست عمل کرد و شفاف امیدواریم برنامه هایش را به درستی اجرا کند و در اینده پیشتاز و نمونه نمادهای دیگر باشد
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
گشتم نبود نگرد نیست. سهام بنیادی مثل. فولاد. فملی. تاپیکو و بانک ها خصوصا ملت و پاسارگاد و.و.و.و.وبگرد هست انشاالله؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایینستین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
واقعا دیدنی و ستودنی است به امید اینکه همه شرکت ها و نمادهای بورس در چنین صف خریدی فرار بگریند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹
برای دولت فقط صنعت ورشکسته خودرو الویت اول است که یک روز با وام و روزی دیگر با خالی کردن جیب سهامداران به فکر نجات آنهاست.
دکستر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴
اونی که ته صف خرید نشسته منتظر نشسته بهش برسه در حالیکه سهمهای دیگه رو میشه خرید و سود کرد؟! تو همچین صفهایی نشستن فایده ای نداره. قشنگ معلومه که یه عده که خریدن دارن صف میچینن نه برای خرید واسه اینکه بقیه رو بیارن تو صف و صف رو سنگین کنن. تا بخواد صفش باز بشه هم سفارشها رو برمیدارن و جاخالی میدن میره تو پاچه یه عده از همه جا بی خبر.
نارون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳
همه خودرویی ها بالای سیصد تومن خواهند رفت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۹
من خساپا ندارم اما خساپای 300 تومنی مبارک سهامدارانش باشد