بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹
سهم در تایم روزانه و در روند میان مدت خود پس از شکسته شدن حمایت با اهمیت خود از محدوده قیمت 2800 ریال تا قیمت 1917 ریال افت را تجربه نموده و سپس با توجه به برگشت از کف کانال نزولی کوتاه مدتع به سمت خط روند مقاومتی بلند مدت خود حرکت نموده است.
کد خبر : ۱۶۰۷۲۲
نویسنده :
ارشن
سهم در تایم روزانه و در روند میان مدت خود پس از شکسته شدن حمایت با اهمیت خود از محدوده قیمت 2800 ریال تا قیمت 1917 ریال افت را تجربه نموده و سپس با توجه به برگشت از کف کانال نزولی کوتاه مدت به سمت خط روند مقاومتی بلند مدت خود حرکت نموده که با شکست خط روند در تاریخ 94.10.14 با رشد مناسبی با واکنش به مقاومت 2773 ریال پولبک به خط روند مقاومتی بلندمدت را نیز تکمیل نموده است.

در حال حاضر سهم با الگوی احتمالی کاپ (فنجان دسته) همراه می باشد که با تثبیت بالای محدوده مقاومتی 2773 ریال الی 2800 ریال می تواند به هدف این الگو در محدوده قیمتی 3600 ریال به میزان ارتفاع خط به تا کف فنجان از محدوده نقطه گریز (2773 ریال) خواهد بود.

در این خصوص توجه شما خوانندگان گرامی را به کلیپ تحلیل زیر جلب می نماییم. خاطر نشان می شود از طریق لینک زیر کلیپ فوق را به صورت تکمیلی مشاهده نمایید.

http://www.ershan.ir/post/56406



تهیه کننده: شرکت کارگزاری نهایت نگر

با کلیک بر روی لینک زیر می توانید از دیگر تحلیل های کارگزاری نهایت نگر بهره مند شوید:

http://www.ershan.ir/analysis/latest



جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر