بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
کد خبر : ۱۶۳۳۱۸

رئیس جمهوری در پیامی در خصوص دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در صفحه توئیتر خود نوشت: آرا، حضور مردم و برگزاری انتخابات به معنای اهمیت مشورت در انجام امور است


به گزارش ریسک نیوز،رئیس جمهوری در پیامی در خصوص دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در صفحه توئیتر خود، نوشت: آرا، حضور مردم و برگزاری انتخابات به معنای اهمیت مشورت در انجام امور است و هر فردی به رای و نظر دیگران اعتنا نکند در مسیر شکست قرار خواهد گرفت.

در ادامه پیام توئیتری حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی آمده است: براساس قانون اساسی، اعتبارنامه نماینده منتخب مردم باید در مجلس شورای اسلامی بررسی شود و هیچ نهاد دیگری نمی تواند در آن مداخله کند.

واکنش توئیتری روحانی به رد آراء مینو خالقی + عکس


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
درودبردولت تدبير واميد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
شما که رئیس جمهوری نتوانستی دفاع کنی فقط حرف میزنی و در عمل هم به افکارت و هم به قول هات بسیار ضعیف هستی .گه گداری یک اعتراضاتی میکنی و لحظه ای است و ادامه نمیدهی. بالاخره شما نماینده و نفره دوم مملکت و مردم هستی باید حرفت را به کرسی بنشانی نه اینکه یک اعتراضی بکنی و بعد هم ولش کنی واقعا رای ما مردم اصفهان را چه کسانی پایمال کردند مگر مملکت قانون ندارد و دیکتاتوری است که با زور یک نفر را حذف کنند بازم به مردانگی مطهری که واقعا پای سفره باباش بزرگ شده است و از هیچ کس و گروه و دسته ای واهمه ندارد و حرفش را میزند و پیگیر هم میشود .
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
چشمشونو در آوردی واقعا با این پیام کوبندت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
در مورد روند تایید صلاحیت ها هم همین چیزا رو گفتی تا دو تا حمله بهت کردن ساکت شدی. اینم مثل بقیه چیزا.