بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷
در پی اقبال به سهام کارت اعتباری ایران کیش

با ایفای تعهدات پیش از موعد ، قراردادهای جدید"رکیش" در راه است؟

"رکیش" در حالی طی نامه ای مورخ 93.09.19 از انعقاد قراردادی با بانک تجارت با حجم 200 هزار دستگاه پایانه فروش جهت بازاریابی و نصب و اجاره خبر داده بود که این قرارداد همانطور که در جلسه مجمع عادی سالیانه سال مالی 94 نیز به آن اشاره شد، زودتر از زمان تعیین شده به اتمام رسید.
کد خبر : ۱۶۵۴۳۹
نویسنده :
کیوان فر

آخرین شنیده ها حکایت از آن دارد که قرارداد شرکت کارت اعتباری ایران کیش با بانک تجارت پیش از موعد مقرر به اجرا درآمده و به اتمام رسیده است.

به گزارش بورس نیوز، "رکیش" در حالی طی نامه ای مورخ 93.09.19 از انعقاد قراردادی با بانک تجارت با حجم 200 هزار دستگاه پایانه فروش جهت بازاریابی و نصب و اجاره خبر داده بود که این قرارداد همانطور که در جلسه مجمع عادی سالیانه سال مالی 94 نیز به آن اشاره شد، زودتر از زمان تعیین شده به اتمام رسید و بر همین اساس آخرین شنیده ها پیرامون این مجموعه بورسی حاکی از آن است که با توجه به اجرای زودتر از موعد این قرارداد، بانک تجارت در نظر دارد با انعقاد قرارداد دیگری به حجم 50 هزار دستگاه و شاید تعدادی بیشتر، با "رکیش" ادامه همکاری دهد.

همچنین با توجه به سیاست مدیریت شرکت کارت اعتباری ایران کیش در راستای اجرای سیاست افزایش سهم بازار، گویا مذاکراتی نیز با برخی بانک ها و موسسات مالی دیگر در جریان است که می تواند منجر به افزایش سهم بازار و درآمدزایی این شرکت فعال در حوزه PSP شود که بزودی خبرهای بیشتری در این خصوص خواهیم شنید .

گفتنی است این شنیده ها و گمانه زنی ها در حالی پیرامون این سهم و احتمال انعقاد قراردادهای جدید و انجام مذاکرات کاری مطرح است که با توجه به روند سودآوری و پوشش قابل قبول بودجه سال مالی 94 و تقسیم سود حداکثری در مجمع صاحبان سهام می تواند اقبال سرمایه گذاران را به این سهام به همراه داشته باشد.

آنچنان که سهم پس از بازگشایی نماد و برگزاری مجمع صاحبان سهام و تقسیم سود با افزایش نسبی قیمت سهم و در فاز مثبت معاملات خود را در بورس از سر گرفت که خود می تواند نشان از نگاه مثبت سهامداران به این سهم بورسی را داشته باشد.

در پایان، این گزارش تأکید می کند به طور قطع رفع تحریم ها و اجرایی شدن کامل برجام در جهت رفع مشکلات و موانع روابط میان شبکه بانکی داخلی با بانک های بین المللی نیز می تواند در افزایش حجم فعالیت ها و سهم بازاری "رکیش" در سطح داخلی و حتی در سطح بین المللی نیز اثر گذار باشد و به تبع آن سهام این شرکت را با اقبال خریداران رو به رو سازد.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر