بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در حالی برگزار شد که فعالان و علاقه مندان این حوزه، به علت عدم برگزاری آن در سال گذشته، مشتاقانه منتظر شروع و حضور در این رویداد بین المللی بودند.
کد خبر : ۱۶۶۲۴۳
نویسنده :
آسا سرمایه

نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فرصت مناسبی را برای آشنایی هرچه بیشتر فعالان و علاقه مندان بازار بورس با مجموعه آسا سرمایه و سایر نهاد های مالی، سرمایه گذاری و آموزشی ایجاد نمود.

بر اساس گزارش بورس نیوز، نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در حالی برگزار شد که فعالان و علاقه مندان این حوزه، به علت عدم برگزاری آن در سال گذشته، مشتاقانه منتظر شروع و حضور در این رویداد بین المللی بودند.

این رویداد مالی و سرمایه گذاری علاوه بر ارائه خدمات نوین در این زمینه، فرصتی را برای آشنایی بیشتر فعالان و علاقه مندان بازار بورس با مجموعه آسا سرمایه ایجاد نمود.

غرفه آسا سرمایه در طول زمان برگزاری به مکانی جهت بازدید و مشاره افراد حاضر با اساتید صاحب نام بازار سرمایه مبدل گشت. اساتیدی همچون: آقایان مهندس پشوتن مشهوری نژاد، شهاب موسوی، کامیار فراهانی، مهندس وحید درزی، مازیار فتحی، حسین زمانیان، کامیار فراهانی، مهدی میرزایی، سلمان امین ، خانم مرضیه کریمی و سایر عزیزانی که از نمایشگاه و همچنین غرفه آسا سرمایه بازدید کرده و به سوالات مخاطبین در این زمینه پاسخ دادند.

شهاب موسوی، مدرس و تحلیلگر بازارسرمایه و همچنین مترجم کتاب معامله گر منطقی مارک فیشر، روزانه طی نشستی یک ساعته به بررسی شاخص کل می پرداختند و سهم های مورد نظر افراد حاضر در نشست را مورد تحلیل و بررسی قرار می دادند.

مجموعه آسا سرمایه در این نمایشگاه، با رونمایی از بسته های آموزشی غیر حضوری خود خدمتی نوین را به مخاطبان و علاقه مندان بازار سرمایه ارائه نمود.

شما می توانید در صورت تمایل جهت آشنایی بیشتر با خدمات و دوره های آموزشی مجموعه آسا سرمایه از روش های زیر اقدام نمایید:

وب سایت: www.AsaSarmaye.com

تماس: 26212350-021 داخلی 1



اشتراک گذاری :
ارسال نظر