بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
کد خبر : ۱۶۹۰۵۷
مسئول پيگيري و وصول مطالبات حوزه يک تهران روند وصول مطالبات حوزه را روبه رشد عنوان کرد و نتيجه وصول مطالبات به‌موقع را سودآوري شعب دانست.
غلامحسين نيکخواه هدف از برگزاري نشست پيگيري و وصول مطالبات را افزايش و بهبود فرايند وصول مطالبات معوق بيان کرد و گفت: افزايش مطالبات معوق ، علاوه بر زيان‌هاي متوالي توان وام‌دهي شعب را دچار مشکل خواهد کرد.
وي اضافه کرد : تعداد پرونده‌ها مطالباتي فرايند وصول مطالبات را با کندي مواجه خواهد کرد، ازاين‌رو تمامي همکاران بايد درروند وصول درگير تا شعبات با مشکل موجه نشوند.
وي ضامن معتبر را تضميني براي پرداخت تسهيلات مطمئن دانست و تصريح کرد: وجود ضامن معتبر وصول به‌موقع مطالبات را افزايش مي‌دهد، لذا همکاران در زمان تشکيل پرونده تسهيلاتي بايد به اين امر توجه ويژه‌اي مبذول دارند.
نيکخواه تعامل با مشتري را بهترين راهکار وصول مطالبات خواند و گفت: وصول مطالبات بايد با تعاملات با مشتريان افزايش يابد و شرايط آنان را در نظر گرفته شود.
وي با تأکيد بر توصيه‌هاي مديرعامل در خصوص پيگيري مطالبات معوق، مأموريت دايره پيگيري و وصول مطالبات را افزايش بيشتر وصولي‌ها خواند و اظهار داشت: تلاش تمامي همکاران در اين زمينه ضروري است تا شاهد بهبود رشد وصول مطالبات و عدم ايجاد آن باشيم.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
آخه این چه روش مطلب زدنه؟؟؟؟ حالا این حوزه یک شهرداری بود؟ بیمه ایران بود؟ بانک ملی بود؟ بانک سپه بود؟ بانک تجارت؟ بانک ملت؟ بانک........