بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
کد خبر : ۱۶۹۹۵۶

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، فرآورده های لبنی و صنایع وابسته در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.


به گزارشخبرگزاری صداو سیمابه نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت،پانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، فرآورده های لبنی و صنایع وابسته (IRANPLEX 2016) با حضور 373 شرکت داخلی و 106 شرکت خارجی از تاریخ 6 تا 9 آبان در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

در این رویداد نمایندگانی از کشورهای فرانسه، چین، آلمان، ایتالیا، اتریش، اسپانیا، بلژیک، ترکیه، دانمارک، برزیل، استرالیا، هند، کره، مجارستان، تایوان، رومانی، سنگاپور،کانادا و هلند حضور دارند.

در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، فرآوردههای لبنی و صنایع وابسته، بنگاههای اقتصادی محصولات خود را در گروههای کالایی محصولات دارویی، خوراکی، ماشین آلات و تجهیزات، دام زنده به نمایش می گذارند.

برگزاری این نمایشگاه در دو بخش داخلی و خارجی، در جهت معرفی کالاها و محصولات جدید، ایجاد فرصت تعامل با تولیدکنندگان، بازرگانان و متخصصان، آشنایی با آخرین دستاوردها، ایجاد فرصت مذاکرات و عقد قراردادهای کاری و ... از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

این نمایشگاه در فضایی به وسعت بیش از 28 هزار مترمربع برگزار می شود و فرصت مناسبی برای مشارکت کنندگان داخلی فراهم می آورد تا نسبت به انجام برنامه ریزیهای مناسب برای جذب سرمایه گذاریهای خارجی در تولید محصول مشترک با انتقال دانش فنی و فناوری اقدام کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر