بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
خانه سرمایه با مطالعه مقالات علمی و به روز بازار سرمایه، ارائه شاه کلیدهای موفقیت معامله در بازار و بستر سازی مناسب برای ورود به دوره های حرفه ای آموزش زکات علم اندوزی ست که از کاربران فهیم و جویای علم مضایقه نکرده ایم همواره این شما هستید که می توانید تصمیم گیرنده باشید.
کد خبر : ۱۷۰۰۱۷
نویسنده :
خانه سرمایه

خانه سرمایه، خانه شماست.... خانه آموزش، یادگیری، مشاوره و پشتیبانی است.

این خانه رسانه آموزشی معتبر بازار سرمایه است. شما نیز مانند دیگر همراهان خانه سرمایه فقط چند گام ساده با حرفه ای شدن فاصله دارید اگر دوره های آموزشی رایگان خانه سرمایه بخشی از مطالعات روزانه شما باشد، بهره گیری از مطالب آموزشی رایگان خانه سرمایه با مطالعه مقالات علمی و به روز بازار سرمایه، ارایه شاه کلیدهای موفقیت معامله در بازار و بستر سازی مناسب برای ورود به دوره های حرفه ای آموزش زکات علم اندوزی است که از کاربران فهیم و جویای علم مضایقه نکرده ایم همواره این شما هستید که می توانید تصمیم گیرنده باشید تا در چه مکانی و باچه رویکردی با انتخاب کدام استاد و کدام شیوه آموزش به مهارتهای حرفه ای جهت انتفاع مالی دست یابید، بورس شغل دوم  درآمد اول، شناخت عملی روشنی از مفهوم آموزش و سپس معامله در بازار بورس با هدف گذاری مشخص و موضع یابی علمی و تجربی دقیق در اختیار شما قرار می دهد. شناسایی عوامل بازدارنده موفقیت افق های روشنی به زندگی حرفه ای شما می بخشد و درک مالی و تصمیمات استراتژیک شما را در این راستا ارتقا خواهد داد.

با همین رویکرد گام اول خانه سرمایه به عنوان پیش درآمد ورود به دنیای طلایی بورس برای دانشپذیرانی تدوین شد که به تحول زندگی مالی خود می اندیشند در این گام با آموزش های گزینش شده الفبای بورس خانه سرمایه مسیری هموار برای رسیدن به موفقیت پیش رویتان ترسیم کرده است.

گام دوم خانه سرمایه گامی بلندتر است برای یافتن بهترین مسیر با هدف گذاری مشخص زمانی که ضرورت سرمایه گذاری در بازار بورس را به عنوان یکی از اهداف عالی در مسیر تحقق آرزوهایتان پذیرفتید باید به آمورشی رضایت بخش با میزان تضمینی مطلوب از بازدهی در این بازار دست یابید.

دوره های آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی و پیشرفته در بازار بورس و نیز دوره های آموزش تحلیل بنیادی کاربردی مقدماتی و پیشرفته در بازار سهام ایران گزینه های پیش روی شماست. آموزش، ساختاری بنیادین و گام به گام می طلبد که در این مسیر بی آنکه سختی های راه به اراده تان خللی وارد کند و دستیابی به قله های موفقیت را دور و دست نیافتنی ترسیم کند، شیرینی های فتح قله را به کامتان بچشاند ،دوره ی جامع آموزش بورس خانه سرمایه همراه با تجربیات مدرسین این دوره توشه راه شماست.

آموزش پایه ای و بلند مدت خانه سرمایه همراه با مشاوره و پشتیبانی حرفه ای و منظم رویای سرمایه گذاری هوشمندانه را محقق می سازد.

به دلیل استقبال بالای متقاضیان این دوره، دوره جامع نخبگان بورس در تهران و شهرستان ها برگزار می گردد ما به سهولت دسترسی به آموزش صحیح برای شما اندیشیده ایم و تدابیر محکمی داریم.

برای آن دسته از همراهانی که به تخصصی مادام العمر که در ردیف سوداورترین سرمایه گذاری ها در ایران است می اندیشند در سایت خانه سرمایه آموزش تحلیل تکنیکال را ارائه نموده ایم، دوره آموزش بورس تحلیل بنیادی کاربردی و مقدماتی و پیشرفته مختص علاقمندانی است که افزایش دانش مالی و سرمایه گذاری دغدغه آنهاست و به پیش بینی حرکت های آینده قیمت و کسب سود از آن می اندیشند. آموزش های بنیادی خانه سرمایه از مقدماتی تا پیشرفته چلچراغ روشنی فراروی شماست. کلاس آموزش تحلیل تکنیکال و کلاس آموزش تحلیل بنیادی خانه سرمایه در قالب یک دوره جامع با عنوان نخبگان بورس برگزار می شود.

رسانه آموزشی خانه سرمایه پلی است بر روی شکاف یافته ها و آرزوهایتان همراه باشید تا سنجیدن هوشمندانه بازار را بیاموزید و عملگرایی در معامله را به شیرینی تجربه نمایید.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر