بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
در حال حاضر و تا به این لحظه، شرکت توکاریل هیچگونه مذاکره جهت عقد قرارداد با سرمایه گذار خارجی انجام نداده است و تمامی واگن های مورد نیاز خود را از طریق شرکت داخلی واگن پارس تهیه می نماید و شایعاتی مطرح شده در خصوص این مجموعه صحت ندارد، به طور مثال و جهت شفاف شدن موضوع باید به 6 محوره بودن واگن های شرکت اشاره کرد که نمونه خارجی ندارد تا با آنها در این راستا وارد مذاکره شویم.
کد خبر : ۱۷۰۳۱۲
نویسنده :
یارمحمدی

طی روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر عقد قرارداد جدید این شرکت با سرمایه گذاری روسی در بین اهالی بازار سرمایه مطرح شده است که طبق اخبار و شایعات پیرامون این مجموعه می تواند بر سودآوری هر سهم "توریل" تأثیر قابل توجهی داشته باشد. در همین ارتباط سراغ مسئولین شرکت رفتیم تا علاوه بر صحت و سقم این شایعات از دیگر برنامه های توکاریل نیز اطلاع یابیم.

در همین ارتباط مدیر مالی شرکت توکاریل در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: در حال حاضر و تا به این لحظه، شرکت توکاریل هیچگونه مذاکره جهت عقد قرارداد با سرمایه گذار خارجی انجام نداده است و تمامی واگن های مورد نیاز خود را از طریق شرکت داخلی واگن پارس تهیه می نماید و شایعاتی مطرح شده در خصوص این مجموعه صحت ندارد، به طور مثال و جهت شفاف شدن موضوع باید به 6 محوره بودن واگن های شرکت اشاره کرد که نمونه خارجی ندارد تا با آنها در این راستا وارد مذاکره شویم.

امید سخایی در ادامه افزود: لازم به ذکر است تنها یکی از زیر مجموعه های شرکت توکاریل با یک شرکت روسی جهت خرید حداقل 600 واگن لبه کوتاه در حال مذاکره می باشد که همانطور که در مصاحبه های قبلی اعلام شده، پس از انجام بررسی ها در خصوص فاینانس و رسیدن به یک جمع بندی کلی این قرارداد منعقد خواهد شد.

وی در خصوص عملکرد واقعی 6 ماهه "توریل" توضیح داد: طبق صورت های مالی 6 ماهه نخست سال مای جاری شرکت، سود هر سهم "توریل" به میزان 42 درصد پوشش داده شده است و تا تاریخ تهیه این گزارش شرایط مجموعه طبق روال ماه های گذشته به صورت عادی ارزیابی می گردد و اگر در ماه های آینده سال رویداد قابل اهمیت و تأثیر گذاری در شرکت روی دهد که برآوردهای انجام شده را دستخوش تغییر در جهت مثبت و چه در جهت منفی کند، از طریق سایت اطلاع رسانی کدال به اطلاع سهامداران خواهیم رسانید.

سخایی در خاتمه خاطرنشان کرد: تاکنون و طی چند ماه گذشته شرکت توکاریل توانسته نزدیک به 46 درصد از درآمدهای فروش پیش بینی شده برای سال مالی منتهی به 95.12.30 خود را محقق سازد و تقریباً بر روی یک مرز متعادل و نزدیک به بودجه سال مالی 95 خود حرکت کند و برآورد می شود تا پایان سال سود هر سهم پیش بینی شده برای سهامداران مجموعه محقق گردد.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر