بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
کد خبر : ۱۷۱۲۰۸

بعد از سانحه آتش سوزی در خوابگاه دخترانه آدانا و کشته شدن 12 نفر دیشب در خوابگاه دخترانه «کوتاهیا» آتش سوزی رخ داد.

گروه بین الملل آناج:هفته گذشته در یکی از خوابگاه های دخترانه شهر «آدانا» ترکیه که دختران روستایی برای ادامه تحصیل در آن اقامت داشتد، دچار آتش سوزی شده و 11 دانش آموز و یکی از مسئولان خوابگاه، جان خود را از دست دادند.

دیشب بار دیگر در یکی از خوابگاه های دخترانه شهر «کوتاهیا» ترکیه آتش سوزی رخ داد که خوشبختانه خسارت جانی در پی نداشت و تنها بخشی از ساختمان و تجهیزات خوابگاه، خسارت دیده اند.

آتش سوزی که در ساعت 18:30 به وقت محلی ترکیه در طبقه بالای ساختمان 3 طبقه خوابگاه رخ داد، با مداخله به موقع نیروهای آتش نشان، به سرعت تحت کنترل درآمد ولی در 2 اتاق خوابگاه خسارت مالی به بار آمد.

بنا به اظهارات مسئولان، تحقیقات در جهت کشف علل ایجاد آتش سوزی و همچنین تثبیت میزان خسارت به بار آمده، همچنان ادامه دارد و این در حالی است که بعد از گذشته یک هفته، هنوز علل و عاملان ایجادآتش سوزی در خوابگاه آدانا هنوز اعلام نگردید.

بعد از وقوع حوادث پی در پی در خوابگاه های ترکیه،کارشناسان بر این عقیده هستند که علت اصلی بروز حوادث سهل انگاری مسئولان است و اکثر ساختمان ها به علت فرسودگی بنا و تجهیزات از امنیت لازم برای اقامت برخوردار نمی باشند.



اشتراک گذاری :
ارسال نظر