بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰
کد خبر : ۱۷۱۵۹۴

قایق‌ها و شناور

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تنگستان گفت: ۴۳ واحد صنعتی دریایی،کشتی سازی ، تعمیر و حمل و نقل دریایی و فرآوری آبزیان در تنگستان در شهرکت صنعتی دریایی مستقر می‌شوند.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازتنگستان، آزاده محمدی ظهر امروز در نشست بررسی روند اجرایی واحدهای تولیدی و خدماتی تنگستان با بیان اینکه این شهرستان دارای ظرفیت بالایی در عرصه صنعتی و تولیدی است اظهار داشت: شهرستان تنگستان با داشتن قابلیت بالایی نقش مهمی در تولید، اشتغال و صنعت دارد.

وی با بیان اینکه 130 فقره جواز تاسیس واحد صنعتی در تنگستان صادر شده افزود: این واحدهای تولیدی و صنعتی با پیش بینی سرمایه‌گذاری 9.7 هزار میلیارد ریال و اشتغال 5 هزار و 600 نفر صادر شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تنگستان با بیان اینکه از این تعداد جواز 98 فقره دارای پیشرفت فیزیکی 20 درصد هستند تصریح کرد: 12فقره از این جوازهای تاسیس دارای پیشرفت بین 21تا 40 درصد و 6فقره دارای پیشرفت فیزیکی 41 تا 60 درصد هستند.

محمدی با بیان اینکه از مجوزهای تاسیس در تنگستان 8 فقره دارای پیشرفت 60درصد و 6 فقره دارای پیشرفت فیزیکی 81درصد به بالا هستند گفت: عمده‌ترین گرایش این واحدهای صنعتی در صنایع غیر فلزی ، سلولزی ، نیروی محرکه ، غذایی و شیمییایی ماست.

وی با اشاره به واحدهای صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری بیان کرد:43 واحد صنعتی دریایی،کشتی سازی ، تعمیر و حمل و نقل دریایی و فرآوری آبزیان در تنگستان در شهرکت صنعتی دریایی مستقر می‌شوند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تنگستان با بیان اینکه در این واحدهای صنعتی 5 هزار و 280 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده افزود: در این واحدها که 710 نفر مشغول به کار هستند بیشتر در گرایش‌های کشتی سازی ، تعمیر و حمل و نقل ، دریایی ، فرآوری آبزیان و بلوک زنی است.

محمدی با بیان اینکه شهرستان تنگستان دارای 2شهرک صنعتی و یک ناحیه صنعتی است گفت:مساحت کل شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان 278 هکتار و مساحت زمین صنعتی آنها افزون بر 107 هکتار است.

وی خاطر نشان کرد: تعداد واحدها به بهره‌برداری رسیده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان تنگستان برابر با 10 واحد است.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر