بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
کد خبر : ۱۷۴۲۸۶
گروه سیاست و اقتصاد: نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: استقلال محصول کار و تولید است و زمینه سرفرازی کشور را به وجود می‌آورد.
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، آیت سید علیرضا عبادی نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی امروز ۴ اردیبهشت در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه استقلال محصول کار و تولید است،گفت: کار عبادت است و عبادت اگر هفتاد نوع است از بهترین آنان، کسب روزی حلال است

وی با تاکید بر اینکه تاکنون نتوانسته‌ایم قانون اساسی را که بر اساس اسلام تنظیم شده است را پیاده کنیم، ادامه داد: آرمان ما پیاده کردن قانون اساسی است و به تعبیر مقام معظم رهبری نظام اسلامی و انقلاب برپا کردیم و پیروز شدیم اما تشکیل دولت اسلامی و جامعه اسلامی و تمدن اسلامی را هنوز در پیش رو داریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تاکنون در کشور دولتی که موفق شده باشد قانون اساسی را عملی پیدا کند، نداشته ایم ؛ بسیاری از مشکلاتی که برای همه ملموس است به دلیل همین عدم توفیق در پیاده کردن نظام است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری در چند سال اخیر بر مسئله اقتصادی حاکی از این است که در این زمینه تاکنون موفق نبودیم، افزودمسائل اقتصادی برای انسان مسلم است اما فرهنگ او انسانیت است که سرنوشت و اقتصاد را رقم می زند.

به گفته وی وقتی به بیگانه ضعف اقتصادی نشان می دهیم دشمن طمع می کند از این رخنه عبور کند و باید این مسئله حل شود که تاکنون حل نشده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مسئله اشتغال همان مسئله کار و کارگری است، ادامه داد: اکنون باید تلاش همه ما با وحدت این باشد که این مسائل را حل کنیم و طمع دشمن را به یأس تبدیل کنیم.

عبادی با تاکید بر اینکه قدر آنچه خداوند به ما داده را نمی دانیم، بیان کرد: اشتغال یعنی کشوری که این همه استعداد و ظرفیت دارد نباید بیکار داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید ارزش والای که در جامعه اسلامی برای کار و کارگر است حفظ شود، اظهار کرد: باید با تلاش کار و تولید و اشتغال را در کشور مضاعف کنیم چون این تلاش است که می تواند ارزش مکتبی را حفظ کند چرا که شکم گرسنه که نمی تواند ایمان داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بر حفظ عزت کارگران در جامعه تاکید کرد و یادآور شد: مردم در انتخابات دقت و مشورت کنند چرا که سرنوشت و کار و کارفرمای خود را انتخاب می‌کنند.

.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر