بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ در مجلس گفت: طبق قانون 200 میلیارد تومان یارانه به شیر مدارس اختصاص پیدا کرده که با توجه به گرانی ها این اعتبار کفاف نمی دهد.
کد خبر : ۱۷۹۶۸۱

به گزارش بورس نیوز، حمید گرمابی با بیان اینکه یارانه برای شیر مدارس در قانون بودجه سال 97 درنظر گرفته شده است، گفت: طبق قانون 200 میلیارد تومان یارانه به شیر مدارس اختصاص پیدا کرده که با توجه به گرانی ها این اعتبار کفاف نمی دهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با افزایش قیمت هایی که وجود دارد باید یارانه شیر مدارس افزایش پیدا کند، لازم است منبع تامین بودجه این افزایش اعتبار احصا شود تا بتوان میزان یارانه شیر مدارس را متناسب با وضعیت گرانی ها تغییر داد.

نماینده مردم نیشابور عنوان کرد: اصلاح قانون بودجه و افزایش یارانه شیر مدارس قاعدتا باید از طرف مجلس صورت گیرد اما ابتدا باید منبع آن شناسایی شود تا بتوان طرح اصلاحی را مطرح کرد و میزان یارانه مربوطه را افزایش داد.

وی در این باره که یارانه شیر مدارس هر سال آذر ماه تخصیص پیدا می‌کند، بیان داشت: باید با دولت صحبت شود تا هر چه زودتر اعتبار یارانه شیر مدارس را تخصیص دهد، در این بین باید برآورد شود برای تامین یارانه شیر چه میزان اعتبار لازم دارد تا از منابع دیگر کمبود را جبران کرد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 در مجلس اظهار کرد: با توجه فشردگی بودجه وزارت آموزش و پرورش که 99 درصد برای حقوق فرهنگیان تخصیص پیدا می‌کند و دستشان باز نیست در مجلس باید بودجه کافی در نظر بگیریم تا منبع یارانه شیر تامین شود.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حاجی محمدی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۵
یارانه نباید به پروتئین های حیوانی تعلق بگیره مستند سلامتی چیست دوبله شبکه سلامت صدا و سیما رو ببینید
مستند سلامتی چیست؟
یک فیلم مستند است که به تاثیر مصرف لبنیات و فرآورده‌های گوشتی بر سلامت انسان و همچنین به انتقاد از سازمان‌های بهداشتی می‌پردازد.

خلاصه این است که مشکلات جدی سلامت ناشی از مصرف گوشت و محصولات لبنی است و توطئه‌ای برای پوشش دادن آن وجود دارد.