بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷
رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای افزود: چیزی حدود 15 هزار ناوگان اتوبوسی آماده جا به‌جایی زائران هستند.
کد خبر : ۱۸۰۱۱۹

به گزارش بورس نیوز و به نقل از ایلنا عبدالهاشم حسن نیا،‌ درباره احتمال افزایش قیمت بلیت اتوبوس در ایام اربعین به مقصد شهرهای مرزی ایران و عراق، اظهار کرد: یک هفته دیگر جزئیات تهمیدات سازمان راهداری برای برگزاری سفرهای زائران به عراق را در ایام اربعین اعلام می کنیم.

وی ادامه داد: هنوز مذاکرات با شرکت‌های مسافربری برای تعیین نرخ بلیت در این ایام ادامه دارد و تصمیمی برای قیمت بلیت اتوبوس نگرفته‌ایم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه الان زود است که بخواهیم درباره قیمت بلیت اتوبوس در این ایام اطلاع‌رسانی کنیم،‌ ادامه داد: بیش از یک ماه تا شروع سفرهای اربعین زمان وجود دارد تا برای این موضوعات تصمیم گیری کنیم.

حسن‌نیا با بیان اینکه مانند سنوات گذشته ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای آماده انجام جابه جایی زائران در ایام اربعین است، گفت: پیش‌بینی می کنیم که دو میلیون و 500 هزار زائر در ایام اربعین به عراق سفر کنندکه بخشی از این زائران با راه آهن و بخشی دیگر از دیگر هواپیما جابه‌جا خواهند شد اما مانند سال‌های گذشته بخش عمده‌ای تقریبا نزدیک به 90 درصد از زائران از طریق اتوبوس و حمل‌ونقل جاده‌ای عازم عراق خواهند شد.

رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای افزود: چیزی حدود 15 هزار ناوگان اتوبوسی آماده جا به‌جایی زائران هستند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر