بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
نماینده مردم زرند گفت: افزایش پتروپالایشگاه‌ها در ایجاد و افزایش ارزش افزوده موثر است و این بدیهی است که هر اندازه ارزش افزوده بیشتری ایجاد کینم قطعا ثروت کشور را افزایش داده ایم.
کد خبر : ۱۸۱۸۷۶

به گزارش بورس نیوز، حسین امیری خامکانی با اشاره به اینکه توسعه پتروپالایشگاه‌ها در راستای افزایش روند سرمایه گذاری در کشور صورت می‌گیرد، تصریح کرد: افزایش پتروپالایشگاه‌ها در ایجاد و افزایش ارزش افزوده موثر است و این بدیهی است که هر اندازه ارزش افزوده بیشتری ایجاد کینم قطعا ثروت کشور را افزایش داده ایم.

نماینده مردم زرند و کوهبنان خاطرنشان کرد: هر پالایشگاه و یا پتروپالایشگاهی که در کشور ایجاد شود با تولید فراورده‌های پتروشیمی و نفتی می‌تواند در ایجاد ارزش افزوده کمک کرده و مشتری فراورده‌های نفتی ما مثل بنزین و ... را افزایش دهد.

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس، اضافه کرد: توسعه پتروپالایشگاه‌ها افزایش ثروت ملی کشور را به همراه دارد و قطعا با برنامه ریزی‌هایی که در این زمینه صورت گرفته می‌توان به رشد سریع آن‌ها امیدوار بود.

امیری خامکانی به ظرفیت بالای کشور در زمینه پتروپالایشگاه‌ها هم اشارهای کرد و گفت: در کشور ظرفیت‌های خوبی در زمینه توسعه پتروپالایشگاه‌ها داریم و با این حساب پیش‌بینی می‌شود در این زمینه به سرعت رشد کنیم و بتوانیم هم مصرف داخلی را تامین کنیم و هم در صادرات پیشرفت بیشتری داشته باشیم و با این شرایط فضای کسب و کار در کشور بهبود خواهد یافت.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر