بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
رئیس اتاق اصناف ایلام از کمک‌هاي این اتاق و مشارکت تمام اتحاديه‌هاي صنفي اين شهرستان به زائران کربلا در ايام اربعين خبر داد.
کد خبر : ۱۸۱۹۸۱

به گزارش بورس نیوز، یونس حواسیان افزود: طبق آمارهای اعلام‌شده، امسال در حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ تا ۳ میلیون نفر از مرز ایلام به سمت کربلا می روند که اتاق اصناف ایلام با احداث بزرگترین موکب در مسیر پذیرای زائران اربعین خواهد بود و اقدامات لازم در این خصوص انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: در رابطه با تامین و عرضه اقلام مورد نیاز ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) در نقاط مرزی استان ایلام امسال نیز همچون سال‌های قبل هیچ محدودیتی در تامین مایحتاج زائران حسینی وجود ندارد.

حواسیان از کمک‌هاي اتاق اصناف ايلام و مشارکت تمام اتحاديه‌هاي صنفي اين شهرستان به زائران کربلا در ايام اربعين خبر داد و اظهار کرد: هر کدام از اتحاديه‌هاي صنفي متناسب با نوع فعاليت خود آماده خدمت‌رساني به زائران هستند.

وی افزود: موکب اتاق اصناف ایران بزرگترین موکب در مسیر زائران اربعین است که به صورت ۲۴ ساعته خدمات به زائران ارائه می‌کند و روزانه ۳ وعده غذا در آشپزخانه موکب طبخ و توزیع می گردد و جای اسکان برای استراحت زائران نیز مهیا است.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر