بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
دبیر سومین کنفرانس بین المللی سازه و فولاد خبر داد:

استقبال مناسب پژوهشگران از کنفرانس سازه و فولاد

دبیر علمی سومین کنفرانس بین المللی سازه و فولاد گفت: در کنفرانس سازه و فولاد 175 مقاله دریافت کردیم که از این تعداد، 104 مقاله برای چاپ انتخاب شد.
کد خبر : ۱۸۴۷۹۶

استقبال مناسب پژوهشگران از کنفرانس سازه و فولاد

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، بهروز عسگریان دبیر سومین کنفرانس بین‌المللی سازه و فولاد اظهارکرد: در ارتباط با بحث مقالات و ارزیابی این طور بود که شما 175 مقاله را دریافت کردید و مورد ارزیابی توسط داوران و کمیته علمی قرار گرفت. وقتی مقاله های دیگر به دست ما رسید کمیته علمی دیگر تشکیل شد و آنها هم بررسی شد. 104 مقاله برای چاپ برگزیده شد.

وی افزود: 29 مقاله برای ارائه شفاهی که از این تعدادی توسط اساتید داخل و خارج از کشور ارائه خواهد شد و 5 سخنرانی هم ارائه خواهد شد که اینها در قالب شش جلسه از بعداز جلسه افتتاحیه شروع خواهد شد و تا فردا انجام و ارائه خواهد شد. 55 مقاله هم به صورت ارائه به صورت پوستر که در قسمت سالنی که در کنار نمایشگاه وجود دارد کار خواهد شد. لازم است تشکری از اعضای کمیته علمی کنفرانس چه داخل و چه خارج از کشور ما در خدمت شان هستیم داشته باشم. همان طور که گفته شد ما میزگردها و پنل هایی در ارتباط با روند کاهش قیمت روی سازه های فولادی و توسعه بازار خواهیم داشت.

عسگریان در پایان گفت: در ارتباط با صادرات سازه های فولادی  کشورهای حاشیه خلیج فارس میزگرد و پنل هایی خواهیم داشت. همچنین در ارتباط با مبحث دهم مقررات ملی ساختمان جلسه خواهیم داشت که به سوالات شما پاسخ داده خواهد شد. به موازات برگزاری کنفرانس در طول جلسات کنفرانس امروز و فردا در ارتباط با صادرات سازه های فولادی حوزه کشورهای خلیج فارس ما دو کارگاه داریم . روزهای پنجشنبه و جمعه 5 کارگاه تخصصی در محل دانشکده عمران دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رییس سازمان صنعت خوزستان خبر داد:

صادرات محصولات گروه ملی فولاد

رئیس سازمان صنعت آذربایجان شرقی خبر داد:

ایجاد بستر مناسب برای صادرات محصولات فولادی از سوی دولت

ارسال نظر