بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
مدیرعامل شرکت ملی حفاری گفت: بازسازی مجموعه‎های فرهنگی، رفاهی و ورزشی این شرکت باید بر اساس اولویت‎ها و در چارچوب برنامه، عملیاتی شود.
کد خبر : ۱۸۵۰۴۶

به گزارش بورس‌نیوز، سیدعبدالله موسوی در بازدید از مجموعههای فرهنگی، رفاهی و ورزشی شرکت ملی حفاری افزود: بازسازی مجموعههای فرهنگی، رفاهی و ورزشی این شرکت باید بر اساس اولویتها و در چارچوب برنامه، عملیاتی شود.

وی بر استفاده بهینه کارکنان و خانوادههای آنان از امکانات و فضاهای موجود فرهنگی، رفاهی و ورزشی شرکت ملی حفاری تاکید کرد و گفت: این شرکت امکانات فرهنگی اعم از سالن اجتماعات، سینما، کتابخانه و ... در اختیار دارد که در صورت داشتن برنامهریزی مشخص میتوان افزون بر ارائه خدمات مطلوب به خانوادههای کارکنان، بخشی از نیازهای عمومی را نیز تامین کرد.

موسوی اهتمام ویژه به مسائل رفاهی کارکنان و خانوادههای آنان را در ایجاد انگیزه و افزایش بازده کار تاثیرگذار دانست و افزود: سیاستهای فرهنگی شرکت ملی حفاری ایران باید همسو با اهداف صنعت نفت ترسیم و اجرا شود.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، توجه به ایجاد امکانات و ارائه خدمات رفاهی به کارکنان عملیاتی به‌ویژه کارکنان طرح اقماری را مهم ارزیابی کرد و گفت: باید ضمن بهینهسازی هزینهها، کیفیت خدمات به نحو مناسب حفظ و رضایتمندی کارکنان لحاظ شود.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران مطرح کرد:

صنعت حفاری یکی از ارکان مهم زنجیره تولید نفت و گاز

سرپرست معاونت مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت:

لزوم نوسازی دستگاه‎های حفاری

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب؛

نیروی انسانی، فقط نیروی انسانی صنعت نفت نیست

ارسال نظر