بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
در پی سوخت رسانی مطلوب انجام شد؛

نشست کمیته بحران در گرگان

به منظور سوخت‌رسانی مطلوب زمستانی در شهر گرگان پس از اعلام شرکت ملی گاز استان مبنی بر وقوع ایراد فنی در خطوط اصلی گازرسانی که به قطع گاز ۴۰۰۰ مشترک انجامید، در کوتاه‌ترین زمان ممکن نشست کمیته بحران تشکیل شد.
کد خبر : ۱۸۶۰۷۵

به گزارش بورس نیوز، در این عملیات که به منظور سوخت‌رسانی مطلوب زمستانی در شهر گرگان انجام شد، پس از اعلام شرکت ملی گاز استان مبنی بر وقوع ایراد فنی در خطوط اصلی گازرسانی که به قطع گاز ۴۰۰۰ مشترک انجامید، در کوتاه‌ترین زمان ممکن نشست کمیته بحران تشکیل شد.

سپس در این کمیته مسئله کاملا تشریح و موقعیت جغرافیایی از طریق نقشه و با مشاهده تصاویر ویدئویی آنلاین بررسی شد و در ادامه، با عزیمت مدیران استانی به محل قطع گاز، به‌صورت میدانی وضع بررسی و دستورات مقتضی صادر شد.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان نیز به منظور کاهش آثار قطع گاز و تامین سوخت، به اعزام چهار دستگاه خودرو حاوی نفت سفید، نفت‌گاز و کپسول گاز مایع به عنوان سوخت جایگزین و توزیع سوخت بین متقاضیان مبادرت کرد.

عیسی افتخاری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گلستان در سخنانی پس از این عملیات آزمایشی تاکید کرد: متولیان تامین انرژی، ضامن امنیت انرژی هستند و مردم برای تامین سوخت هیچگونه دل‌نگرانی نداشته باشند.

وی وفاق، همدلی و هماهنگی بین دستگاه‌های مرتبط با کارگروه تامین سوخت استان را ضامن تحقق پایداری در تامین سوخت مورد نیاز مردم در شرایط عادی و اضطراری عنوان کرد.



اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
همکاری شرکت انتقال گاز ایران و بخش خصوصی؛

برون‌سپاری بهره‌برداری از تاسیسات صفاشهر برای نخستین بار

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی لرستان گفت:

سوخت‌رسانی بی وقفه در روستاهای سردسیر الیگودرز

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان گفت:

بیش از 23هزار نفر مصرف‌کننده نفت سفید در گیلان

معاون وزیر نفت در امور گاز گفت:

گازرسانی به زاهدان مطابق برنامه

ارسال نظر