بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس صورت گرفت؛

بررسی نحوه محاسبه درآمدهای نفتی

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: در این نشست موضوع درآمدهای نفتی و ارزی با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه کشور بررسی شد.
کد خبر : ۱۸۶۲۱۴

به گزارش بورس نیوز، حسین امیری خامکانی با اشاره به نشست روز گذشته کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این نشست کلیات، بندها و تبصره‌های مرتبط با حوزه انرژی لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور در کمیسیون انرژی تصویب شد.

وی افزود: در این جلسه مقر شد هیاتی متشکل از اعضای منتخب از کمیسیون انرژی در کمیسیون تلفیق و رؤسای کمیته‌های کمیسیون انرژی، پیشنهادهای خود را بررسی و آنها را اولویت‌بندی کنند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جزییات لایحه بودجه و پیشنهادهای نمایندگان در حوزه انرژی تا پایان هفته بررسی، اصلاح و تغییر داده می‌شود، تصریح کرد: پس از تصویب این بخش‌ها نظر نهایی نمایندگان کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در هفته آینده به کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ ارجاع می‌شود.

نحوه محاسبه درآمدهای نفتی در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بررسی شد

شهباز حسن‌پور بیگلری، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی نیز به نشست عصر دیروز کمیسیون متبوع خود اشاره کرد و گفت: در این نشست موضوع درآمدهای نفتی و ارزی با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه کشور بررسی شد.

وی ادامه داد: اعداد و ارقام پیش‌بینی درآمدهای نفتی برای سال آینده به نحوی است که باید محرمانه بماند و نمی‌توان جزییات بیشتری از آن ارائه کرد، اما تصمیم‌های اتخاذ شده برای درآمدهای نفتی و ارزی از اهمیت ویژه و مهمی برای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات و کمیسیون تلفیق بودجه مجلس برخوردار است.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر