بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: نوسانات نرخ ارز مشکلات اقتصادی بسیاری را ایجاد و سبب افزایش نرخ خدمات شده است
کد خبر : ۱۸۶۲۵۰

به گزارش بورس نیوز، علی بختیار با اشاره به مشکلات پیرامون سی‌ان‌جی‌ها، گفت: نوسانات نرخ ارز مشکلات اقتصادی بسیاری را ایجاد و سبب افزایش نرخ خدمات شده است اما نرخ کارمزدها به تناسب با آن افزایش پیدا نکرد و اکنون مبلغ 70 ریال از کارمزد سی ان جی‌ها در سال جاری بلاتکلیف است لذا باید در مورد این موضوعات تصمیم‌گیری شود در غیر این صورت جایگاه‌داران سی.ان. جی‌ دچار مشکلات عمیق‌تری خواهند شد.

هنوز 70 ریال از کارمزد قابل پرداخت به جایگاه‌داران CNG بلاتکلیف است

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در خانه ملت در توضیح اینکه هنوز 70 ریال از کارمزد قابل پرداخت به جایگاه‌داران CN در سال جاری بلاتکلیف است، افزود: مسئولان مربوطه می‌گویند؛ هنوز مجوزهای لازم را دریافت نکرده‌اند در حالی که باید خودشان برای انجام این کار اقدام کنند.

وی عدم تامین گاز، پرداخت نشدن کارمزد و مطالبات را ازجمله مشکلات جایگاه‌داران سی‌ان‌جی برشمرد و افزود: با توجه به مشکلات موجود باید نسبت به اصلاح مدیریت در این بخش به‌ویژه مدیریت شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی کشور اقدام کرد.

بختیار ادامه داد: طی سال 96 کارمزد جایگاه‌داران فوق از 700 ریال به 920 ریال افزایش پیدا کرد اما در سال 97 علیرغم رشد نرخ ارز افزایش نرخ کارمزد اتفاق نیفتاده است لذا اگر این موضوع مورد بررسی قرار نگیرد مشکل جایگاه‌داران سی‌ان‌جی حل نخواهد شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس همچنین اختلاف سی‌ان‌جی بخش دولتی و خصوصی به‌عنوان یکی دیگر از مشکلات پیرامون جایگاه‌داران نام برد و افزود: متاسفانه دولت گاز جایگاه‌های متعلق به خودشان را سهل‌تر تامین می‌کنند و این موجب نارضایتی بخش خصوصی شده است در حالی که اگر دولت قائل به در اختیار گرفتن سکان بنگاه‌داری توسط بخش خصوصی است باید موانع بر سر راه آن‌ها را بردارد نه آنکه جایگاه‌دار دولتی در شرایط مناسب‌تری نسبت به جایگاه‌دار خصوصی کار کند.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیر امور بین‌الملل شرکت ملی گاز:

ایران به بخش خانگی و صنعتی عراق گازرسانی می‌کند

سرپرست شرکت گاز استان سیستان‌وبلوچستان:

نیروگاه‌های سیستان و بلوچستان گازرسانی می‌شوند

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

صرفه‌جویی بنزین در چهارمحال‌ و بختیاری

ارسال نظر