بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
در واکنش به رای مجلس انگلیس؛

رونق در بورس‌های آسیایی

پس از آن که مجلس انگلیس با لایحه پیشنهادی دولت این کشور در خصوص برگزیت مخالفت کرد، بیشتر بورس‌های آسیایی وارد محدوده قرمز شدند.
کد خبر : ۱۸۶۷۸۹
به گزارش بورس نیوز، پس از صعود دیروز بورس‌های آسیایی، در معاملات امروز و به دلیل رای منفی مجلس انگلیس به لایحه پیشنهادی دولت در خصوص خروج این کشور از اتحادیه اروپا، بیشتر شاخص‌های مهم روندی نزولی در پیش گرفتند.

در استرالیا شاخص " اکسجو" با ۰.۱ درصد کاهش و در ژاپن شاخص "نیک کی ۲۲۵" با ۰.۷ درصد کاهش به کار خود خاتمه دادند. اکنون نگاه سرمایه‌گذاران به جلسه رای اعتماد مجلس به نخست وزیر انگلیس است که جایگاهش با رای‌گیری دیروز متزلزل شده است.

نیک توئیدال، تحلیل گر بازار سهام در موسسه " راکوتن سکیوریتیز" گفت: انتظار نوسان بیشتری در بازارهای سهام و ارزی در روزهای آینده می رود.

در چین شاخص " شانگهای کامپوزیت" با زیان ۰.۱۱ درصدی و در هنگ کنگ شاخص " هانگ سنگ" با زیان ۰.۱۹ درصدی به کار خود خاتمه دادند.

بازدهی اوراق قرضه ۱۰ ساله وزارت خزانه‌داری آمریکا در مقایسه با روز قبل نسبتا بدون تغییر و در سطح ۲.۷۰۹ درصد باقی ماند. در بازار نفت، هر بشکه نفت خام " وست تگزاس اینترمدیت" با ۰.۶ درصد کاهش به ۵۱.۸۱ دلار رسید و هر بشکه نفت خام دریای شمال با ۰.۵ درصد کاهش به ازای ۶۰.۳۴ دلار مبادله شد.

طلا برای تحویل فوری با ۰.۱ درصد افزایش به ۱۲۹۱.۳۰ دلار رسید تا به رکورد هفت ماه اخیر خود نزدیک‌تر شود.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
امروز در معاملات بورس تهران شکل گرفت؛

پایان هفته بازار سهام بر مدار صعود

معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت:

بازار سرمایه مهم‌ترین بازار مالی کشور

طبق اعلام بانک مرکزی روسیه؛

ذخایر طلای بانک مرکزی روسیه رکورد زد

ارسال نظر