بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴
در صورت مالی میان دوره ای مشخص شد؛

کسب سود خالص «حسینا»

شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۹ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۷ را منتشر کرد. این شرکت در این دوره با سرمایه ۵۰۰میلیارد ریالی سود هر سهم را یک هزار و ۷۵۴ریال اعلام کرد.
کد خبر : ۱۸۷۹۲۵

کسب سود خالص «حسینا»

به گزارش بورس نیوز، شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۹ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۷ را منتشر کرد. این شرکت در این دوره با سرمایه ۵۰۰میلیارد ریالی سود هر سهم را یک هزار و ۷۵۴ریال اعلام کرد.

«حسینا» در این دوره سود خالص خود را ۸۷۶میلیارد ریال و سود عملیاتی را یک هزار و ۳۱۸میلیارد ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب با رشد ۶۸ و ۹۰درصدی همراه بوده است. سود انباشته در پایان دوره نیز به ۸۸۴میلیارد ریال رسیده است.

این شرکت در ۳ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۷ به دنبال اخذ تسهیلات است که در این زمینه منتظر اعلام نتیجه از طرف سیستم بانکی کشور است. چراکه مبلغ ۱۱۱میلیارد و ۵۵۲میلیون ریال در حساب‌ها کسر شده از مانده تسهیلات مالی طبق استانداردهای ارایه شده توسط سازمان حسابرسی مربوط به سپرده‌های نقدی نزد بانکهای پرداخت‌کننده تسهیلات بوده که از اصل آنها کسر شده است.

از سوی دیگر «حسینا» محوطه کانتینری بندر شهید رجایی را به عنوان طرح توسعه‌ای در دست اجرا دارد که در آن ۷۶۰میلیارد و ۱۳۷میلیون ریال برآورد هزینه شده است اما میزان پیشرفت این طرح در این دوره زیر یک درصد است. پیش از این پیش بینی شده بود این طرح توسعه در ۲۹اسفند۱۳۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد.

پروژه محوطه اختصاصی بندر شهید رجایی مورد استفاده شرکت بوده و از محل آن در حال حاضر کسب درآمد می‌کند. درخصوص طرح توسعه آن باتوجه به شرایط اقتصادی تصمیمی اتخاذ نشده است.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در 6 ماه اول سال اتفاق افتاد؛

رشد سود انباشته 64 درصدی «غگز»

درصورت مالی میان دوره ای 9ماهه منتشر شد؛

174 ریال سود هر سهم «ذوب»

ارسال نظر