پربیننده ترین عناوین
کد خبر: ۱۸۸۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
همزمان با دهه مبارک فجر انجام شد؛
کارشناسان مستقر دفاتر در نمایندگی‌ها، با رویکرد یاری‌رسانی به نمایندگی‌ برای ارائه خدمات با کیفیت بالاتر و تسهیل امور مشتریان هر هفته در یک واحد تعمیرگاهی، حضور خواهند یافت.

«طرح استقرار» در دفاتر نمایندگی های ایران خودرو

به گزارش بورس نیوز، این شرکت به منظور افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش و درراستای همیاری نمایندگی‌ها واعتمادسازی دوسویه، با هدف استخراج عارضه‌ سیستم‌های عملیاتی، اصلاح زیرساخت‌ها و بازنگری فرآیندها، طرح فوق را اجرایی کرد.

در طرح مذکور، تیمی از کارشناسان خبره دفاتر منطقه‌ای با حضور در نمایندگی‌های منتخب، به عنوان تسهیل‌گر امور مشتریان حضور یافته و ضمن ارتباط مستقیم با مشتریان به مشاهده فرآیند ارائه خدمات در نمایندگی‌ها می‌پردازند. این کارشناسان ضمن همراهی با مشتریان و نمایندگی‌ها به بررسی مشکلات موجود در فرآیند پذیرش تا ترخیص و تامین قطعه خواهند پرداخت.

دراین طرح که از آن به عنوان «طرح استقرار» نیز یاد شده است،‌ کارشناسان مستقر دفاتر در نمایندگی‌ها، با رویکرد یاری‌رسانی به نمایندگی‌ برای ارائه خدمات با کیفیت بالاتر و تسهیل امور مشتریان هر هفته در یک واحد تعمیرگاهی، حضور خواهند یافت.

برمبناي اين گزارش،‌ کارشناسان مستقر موظفند، درصورت مشاهده موارد خاص در ارائه خدمات، دراسرع وقت، دستور صدور انجام فوری کار را از مسئول مربوطه در شرکت ایساکو دریافت کرده و آن را در نمایندگی اجرایی کنند.

همچنین این کارشناسان حداکثر دو روز پس ازاستقرار درنمایندگی‌ها، موارد مطرح شده مشتریان را به همراه عارضه‌های مهم و کلیدی شناسایی شده به کارگروهی که به همین منظور تشکیل شده است،ابلاغ خواهندکردتا فرآیندمذکوربه سرعت بهینه‌سازی شده و امورمشتریان در نمایندگی‌ها به سرعت رسيدگي شود.