بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵
مدیرعامل پالایشگاه بندرعباس خبرداد:

کاهش میزان گوگرد نفت گاز تولیدی در پالایشگاه بندرعباس

مدیرعامل پالایشگاه نفت بندرعباس گفت: میزان گوگرد نفت‌گاز تولیدی در پالایشگاه بندرعباس با راه‌اندازی این طرح از ۱۰ هزار پی‌پی‌ام به کمتر از ۵۰ پی‌پی‌ام کاهش یافت.
کد خبر : ۱۸۸۵۴۵

به گزارش بورس نیوز، هاشم نامور در نشست خبری که صبح امروز در محل پالایشگاه نفت بندرعباس با حضور نمایندگان رسانه‌ها برگزار شد، گفت: میزان گوگرد نفت‌گاز تولیدی در پالایشگاه بندرعباس با راه‌اندازی این طرح از ۱۰ هزار پی‌پی‌ام به کمتر از ۵۰ پی‌پی‌ام کاهش یافت.

وی افزود: با اجرای طرح افزایش ظرفیت و بهبود کیفیت فرآورده‌ها، افزون بر افزایش کیفیت بنزین تولیدی به یورو ۵، کمیت بنزین تولیدی در این پالایشگاه نیز روزانه ۴ میلیون لیتر افزایش یافت.

مدیرعامل پالایشگاه بندرعباس به دستاوردهای طرح افزایش ظرفیت و بهبود کیفیت فرآورده‌های پالایشگاه بندرعباس برشمرد و تاکید کرد: با بهره‌برداری کامل از این طرح، روزانه ۱۵ میلیون لیتر نفت‌گاز یورو ۴، ۱۲ میلیون لیتر بنزین یورو ۵، ۱,۴ میلیون لیتر گاز مایع، ۱.۵ میلیون لیتر سوخت هواپیما و ۳ میلیون لیتر نفت سفید در این پالایشگاه تولید می‌شود.

نامور، سودآوری طرح افزایش ظرفیت و بهبود کیفیت فرآورده‌های تولیدی در پالایشگاه بندرعباس را ۳۵۰ میلیون دلار در سال عنوان کرد و افزود: ۶۵ درصد تجهیزات این پروژه از منابع داخلی تامین شده است.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد؛

بنزینی بر تحریم‌ها/ احداث پالایشگاه امری استراتژیک برای صادرات

در پی نشست روز گذشته مجلس شورای اسلامی؛

باید فکری به حال مسئله بنزین کرد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت:

امکان وجود کلاهبرداری در بازار متلاطم ارز

ارسال نظر