بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان افشا می‌شود.
کد خبر : ۱۸۸۵۶۰

شفاف سازی نماد «پکویر»

به گزارش بورس نیوز، به استناد ماده 2 مکرر 3 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع مي‌رساند پیرو اخبار منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر دريافت راي قطعي ديوان عدالت اداري به استحضار می‌رساند احتراما با توجه به اخبار منتشرشده در فضاي مجازي مبني بر دريافت راي قطعي ديوان عدالت اداري درخصوص معافيت مالياتي به استحضار سهامداران محترم ميرساند همانطور که قبلادر سامانه کدال افشاء شده راي ديوان عدالت اداري در خصوص معافيت مالياتي بند «ب» ماده 159قانون پنجم توسعه دريافت شده که راي هيات حل اختلاف مالياتي بيرجند نيز شرکت کوير تاير را مشمول اين معافيت دانسته است. ولي اين راي با اعتراض امور مالياتي به دادگاه تجديدنظر ارسال شده که در جريان رسيدگي است. شرکت کوير تاير با تمامي تلاش موضوع را پيگيري و درصورت دريافت راي بلافاصله اطلاعات لازم و راي نهايي به اطلاع سهامداران محترم خواهد رسيد.

بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان افشا می‌شود.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر