بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
بررسی صورت‌های مالی منتهی به آذرماه نشان می‌دهد؛

دست پُر این داروساز برای سهامداران/ تعدیل 64درصدی سود خالص شرکت

رشد مقداری محصولات اصلی این شرکت اعم از انواع قرص، کپسول و شربت در سال مالی 1397 در کنار افزایش چشمگیر نرخ‌های فروش، از مهمترین عوامل تعدیل سودآوری این شرکت است.
کد خبر : ۱۸۸۵۸۳

دست پر «دعبید» برای سهامداران :

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، بر خلاف وعده‌های متعدد مسئولین دولتی مبنی بر عدم افزایش چشمگیر قیمت دارو و تخصیص ارز 4200 تومانی به تولیدکنندگان این حوزه، صورت‌های مالی شرکت‌های داروساز خبر از رشد‌های باور نکردنی نرخ‌های فروش محصولات دارند.

بنا بر گزارش حسابرسی نشده شرکت داروسازی دکتر عبیدی در سال مالی منتهی به 30 آذر 1397، درآمدهای ناشی از فروش محصولات این شرکت در مقایسه با سال مالی گذشته با مبلغ 6030 میلیارد ریال، رشدی 50 درصدی را به ثبت رسانده که این موضوع منجر به تعدیل 64 درصدی سود خالص شرکت در این دوره نیز شده است.

دست پر «دعبید» برای سهامداران :

رشد مقداری محصولات اصلی شرکت اعم از انواع قرص، کپسول و شربت در سال مالی 1397 در کنار افزایش چشمگیر نرخ‌های فروش، از مهمترین عوامل تعدیل سودآوری این شرکت است.

دست پر «دعبید» برای سهامداران :

افزایش بیش از 50 درصدی درآمدهای عملیاتی، افزایش بیش از 54 درصدی بهای تمام شده، افزایش 42 درصدی هزینه‌های فروش عمومی و اداری که عمدتا مربوط به افزایش حقوق و دستمزد و مزایاست، از مهمترین نکات صورت‌های مالی منتشر شده این شرکت است.



اشتراک گذاری :
ارسال نظر