بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

خوش‌بینی به خودروسازان در روزهای پایانی سال/ بانکی‌ها منتظر خبری خوش

در حال حاضر گروه‌های بانکی منتظر خبرهای خوشی بوده و شاید این گروه در روزهای پایانی سال اتفاقات خوشی را رقم بزند.
کد خبر : ۱۸۹۳۰۳

کیارش هومن، مدیرعامل کارگزاری توسعه سهند درباره وضعیت پتروشیمی ها و گروه فلزات  بیان کرد: نگاهم مثبت است. زیرا شرکت‌های پتروشیمی و فلزات به خاطر اینکه منبع صادرات دارند امکان رشد سودآوری وجود دارد.

وی با ارزیابی گروه خودرویی‌ها اظهارکرد: اخبار منتشره در خصوص صنایع خودروسازی و پرداخت مطالبات قطعه‌سازان موجبات خوش‌بینی نسبت به وضعیت خودرو را فراهم آورده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر گروه‌های بانکی منتظر اعلام خبرهای خوشی بوده که احیانا تا پایان سال برای آنها رقم خواهد خورد.

هومن با تأکید بر اینکه درمجموع بازار در وضعیت تعادل قرار دارد، افزود: اکنون با توجه به شرایط اقتصادی کشور نباید شاخص بازار روند صعودی یا نزولی را تجربه کند.

کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اینکه فلزی‌ها در بازار جان گرفتند، گفت: سهام شرکت‌های فلزی ارزشمند بوده و با توجه به قیمت ونسبت قیمت به درآمداین سهم می‌توان گفت که سهام این شرکت‌ها در وضعیت مطلوبی برای خرید قرار دارد البته تغییرات قیمت جهانی محصولات این گروه نیز در وضعیت سهام این شرکت تأثیرگذار است.

وی تأکید کرد: پیش‌بینی‌ها از آینده قیمت جهانی مس، رشد اقتصادی جهان و تقاضای جهانی چین در سهام این شرکت تأثیرگذار بوده اما در حال حاضر قیمت سهام این شرکت مناسب است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر