بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به دلاری که سودای پرواز شب عید دارد و بانکی که برای افزایش سرمایه پله‌های بانک‌مرکزی را بالا و پایین می‌کند.
کد خبر : ۱۸۹۳۶۰
خبری از 2 صندوق در بسته/ پذیره‌نویسی‌ای به نام بورس به کام دولت!

به گزارش بورس‌نیوز، سال 98 بازارسرمایه شاهد 2 صندوق به‌عنوان بازار جدید در بورس خواهیم بود که احیانا در راستای کمک به بازار طی نیمه نخست سال جاری برای گسترش بازار کمک شایانی خواهد کرد. البته گزارش‌های تکمیلی را طی «ساعت پنج‌ونیم» آینده اطلاع رسانی می‌شود.

اوراقی به نام بورس‌انرژی اما هیچ!
امروز شنیده شده که پذیره‌نویسی اوراقی برای بورس‌انرژی در دستور کار قرار گرفته اما نکته جالب آنجاست که ماهیت تامین مالی تغییری در میزان استقبال خریداران از عرضه نفت خام ایجاد نمی‌کند، حال باید دید که اصلا چرا پذیره‌نویسی که اصلا فروشنده‌ای را اضافه نمی‌کند و یا اینکه آیا پذیره‌نویسی برای دل خوش دولت بوده یا امر دیگری.

تجارت در پی بازکردن گره کور!!!
طبق شنیده‌ها از راه‌پله‌های سخنگو، بانک تجارت در پی مجوز از بانک مرکزی و هنوز نتوانسته تمام پله‌های ساختمان میرداماد را بالا برود اما فرصت کافی برای طی کردن پله‌های این ساختمان چندان وجود ندارد زیرا هیات مدیره بانک تاریخ مجمع را اعلام کرده و اگر تا پیش از این تاریخ مدارک تکمیل و مجوز افزایش سرمایه صادر نشود، بانک نمی‌تواند مجمع مورد نظر را برگزار کند.

اختلاس پترویی و جیب ایرانی
معمولا تفریح بزرگ ایرانی، تعیین میزان سهم هر ایرانی از آن اختلاس بوده و باید گفته شود که هر ایرانی مبلغ یک میلیون و 252 هزار تومان در صورت تقسیم مساوی این اختلاس، پول نقد می‌رسید اما نکته جالب آنجاست که حتی تو سایت ترانسفر مارکت قیمت بسیاری از باشگاه‌های بزرگ دنیا مانند غول‌های اسپانیا، فرانسه و حتی برخی تیم‌های انگلیسی از این میزان تخلف کمتر است، باشد که در کانادا رستگار شویم.

دلار خیال پایین آمدن ندارد
امروز در بازار تهران، هر دلار به قیمت 13160 تومان معامله شد و همانند روزهای گذشته، دلار قصد پایین آمدن از ارتفاع 13 هزارپایی را ندارد اما؛ دوستان بانک مرکزی  با توجه به مدیربت خودشان می توانند از گرانی دلار در ایام باقی مانده سال، جلوگیری کنند.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس کل بانک مرکزی مطرح کرد:

ناراحتی همتی از اظهارنظرهای بی موقع

کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز اظهارکرد:

حقوقی‌ها مجبور به فروش سهام/ ارزندگی سهم‌ها با رشد مواجه می‌شود

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

چاشنی مواداولیه داخلی بر سهم‌های دلاری / «تک‌سهم‌‌ها» جواب این بازار نیست

ارسال نظر