خبرخوان
پربیننده ترین عناوین
کد خبر: ۱۸۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
با بکارگیری مدرن‌ترین فناوری‌ها و فرآیندهای پاسخگویی صورت گرفت؛
مرکز جامع و یکپارچه ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین با بکارگیری مدرن ترین فناوری ها و فرایندهای پاسخگویی، با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران این مجموعه افتتاح شد.
به گزارش بورس نیوز، مرکز تماس جامع و یکپارچه مشتریان بانک ایران زمین به منظور کسب رضایت، ایجاد وفاداری و تسهیل خدمت رسانی به مشتریان بصورت ۲۴ ساعته افتتاح شد.

در این مراسم عبدالمجید پورسعید مدیر عامل بانک ایران زمین، به بیان نقش مدیریت ارتباط با مشتری در توانمندسازی سازمان برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان اشاره کرد و گفت: بسیاری از مسایل و راهکارها در ارتباط نزدیک با مشتریان، از طریق جمع‌آوری و پردازش اطلاعات به دست می‌آید و این نقطه‌ای است که این مرکز می‌تواند نقش کلیدی خود را ایفا کند.

پورسعید با اشاره به اهمیت ارائه خدمات از طریق کانال‌های متنوع گفت: امروزه با رشد تکنولوژی این امکان فراهم شد که طیف وسیعی از خدمات از راه های متنوع به مشتریان ارائه شود و آنها خود انتخاب کنند که از چه راهی و با چه ابزاری این خدمت را دریافت کنند.

وی افزود: این امر موجب بهبود تجربه مشتری و افزایش رضایت از خدمت دریافت شده، می‌شود.

مدیر عامل بانک ایران زمین، ضمن بازدید از مرکز جدید ارتباط با مشتریان این بانک، بر نقش کلیدی آن در تعیین راهبردها و استراتژی های ارایه خدمات به مشتریان تاکید کرد.