بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مسئولان باید کمک‌رسانی خود را به گنبدکاووس ادامه دهند زیرا خسارت‌های سنگینی به منازل مسکونی، زمین‌های کشاورزی و راه‌های مواصلاتی وارد شده است.
کد خبر : ۱۸۹۶۸۳

تشکیل ستاد بحران و خدمات شبانه روزی در گنبدکاووس

به گزارش بورس نیوز، قرجه طیار ضمن اشاره به سیل و آب‌گرفتی استان گلستان، اظهار کرد: طی چند روز اخیر بارش شدیدی در استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس صورت گرفت که به اعتقاد کارشناسان در چندین سال اخیر بی‌سابقه بوده است، همچنین 30درصد شهر گنبدکاووس دچار آب‌گرفتگی شده بود و 50 روستا در غرب شهر گنبد بر اثر طوفان و سیل دچار خسارت شده‌اند.

نماینده مردم گنبد کاووس در خانه ملت به تشکیل ستاد بحران در شهرستان گنبدکاووس و ارائه خدمات‌ شبانه روزی اشاره و بیان کرد: مسئولان باید کمک‌رسانی خود را به گنبدکاووس ادامه دهند زیرا خسارت‌های سنگینی به منازل مسکونی، زمین‌های کشاورزی و راه‌های مواصلاتی وارد شده است.

وی، افزود:سیل آسیب‌های بسیاری به زمین‌های کشاورزی و منازل مسکونی در مناطق حاشیه‌نشین وارد کرد. بنابراین کمک بلاعوض به مردم مناطق آسیب‌دیده شهری و روستایی ضروری است زیرا عموما از اقشار آسیب‌پذیر هستند.

طیار از حضور نماینده ویژه مقام معظم رهبری در شهرستان گنبدکاووس و بازدید از کوچه و خیایان‌ها و وضعیت مردم خبر داد و گفت: از شخص رئیس‌جمهور، معاون اول وی و رئیس سازمان برنامه و بودجه درخواست بازدید از وضعیت شهرهای گنبدکاووس، آق‌قلا، گَمیشان، بندرترکمن را داریم تا خسارت‌ها را برآورد کرده و سریع‌تر برای رفع خرابی‌ها بودجه تخصیص دهند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: اگرچه به همت مردم، ارگان‌های امدادرسان همچون سپاه پاسداران، ارتش، جمعیت هلال‌احمر و... بحران از گنبدکاووس و روستاهای اطراف عبور کرده اما اکنون کانون اصلی سیل در شهرستان آق‌قلا و روستاهای اطراف است، متاسفانه وضعیت بحرانی در این شهرها تا فردا ادامه خواهد داشت لذا از مسئولان درخواست بسیج کمک‌های خود به سمت این شهرها را داریم.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر