بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۸۷ - ۰۸:۳۹
در مراسم بهره برداری از چهار طرح جدید شرکت سایپا دیزل عنوان شد:

کامیون ملی، سال 1389 به بازار می آید

فاز مطالعاتی استراتژیکی و توجیه فنی و اقتصادی این پروژه از اواسط سال جاری در سه رده کاربری کشنده، باری و کمپرسی با انجام تحقیقات بازار تعیین شده است.
کد خبر : ۱۸۹۸۲

در مراسمی با حضور مهندس محرابیان وزیر صنایع و معادن، بهره برداری از چهار طرح جدید شرکت سایپا دیزل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، این طرح ها شامل:آغاز پروژه تولید کامیون ملی، راه اندازی امداد جاده ای خودروهای سنگین سایپا دیزل تحت عنوان"امداد سایپا دیزل"، معرفی کارت هوشمند ارائه خدمات خودروهای سنگین و آغاز ارائه بسته بندی جدید قطعات خودروهای سنگین است.

علی ملک مدیرعامل سایپا دیزل در سخنانی در این مراسم از اجرای طرح کارت هوشمند خدمات خودروهای سنگین این شرکت در جهت رفاه حال خریداران این نوع خودروها خبر داد و گفت: نگهداری تمام سوابق تولیدی و تعمیراتی خودرو در هنگام مراجعه مشتری به شبکه خدمات پس از فروش و استفاده از آن توسط متخصصین نمایندگی ها از جمله اهداف این طرح است.

وی در مراسم آغاز به کار اجرای طرح کارت هوشمند خدمات خودروهای سنگین سایپا دیزل، شناسایی صاحبان خودرو برای برقراری ارتباط دوطرفه را از دیگر اهداف این طرح عنوان کرد و گفت: تسریع و تسهیل در انجام امور مرتبط با پذیرش و ترخیص خودرو در ارتقای سطح استفاده از تکنو لوژی های جدید در شبکه خدمات پس از فروش در راستای افزایش راندمان از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

ملک افزود: سهولت در تسویه حساب های مالی با مشتری در حوزه فروش خودرو و خدمات پس از فروش را می توان به عنوان هدف دیگر طرح مذکور عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره به آغاز طرح امداد خودروهای سایپا دیزل تحت عنوان" امداد سایپا دیزل" گفت: شرکت سایپا دیزل در راستای اهداف گروه خودرو سازی سایپا در بهبود خدمات رسانی به مشتریان خود، برای اولین بار در سطح کشور، این طرح را در جاده های سراسر کشور پیاده می نماید.

مدیرعامل سایپا دیزل گفت: بدین منظور کلیه دارندگان خودروهای سنگین این شرکت که به هر دلیل در جاده های کشور دچار مشکل شده اند، می توانند با یک شماره تلفن چهار رقمی تماس گرفته و از خدمات این طرح بهره مند شوند.

ملک در ادامه طرح بسته بندی قطعات خودروهای سنگین را از دیگر اهداف شرکت سایپا دیزل در راستای ارائه خدمات بهتر به مشتریان برشمرد و افزود: بسته بندی های جدید قطعات محصولات این شرکت دارای برچسب امنیت( هولوگرام) بوده و حتی با جدیدترین روشهای کپی و اسکن قابل کپی برداری نمی باشد.

وی با اشاره به اینکه بسته، نقش فروشنده محتوای خود را ایفا می کند، خاطر نشان کرد: بسته باید بتواند ماهیت محتوای خود و روش استفاده از آن را تشریح کند، همچنین باید دقیقا نشانگر کیفیت کالا و گسترش دهنده شهرت تولید کننده( توزیع کننده) باشد که این موارد در طرح های جدید بسته بندی قطعات محصولات سایپا دیزل لحاظ شده است.

مدیرعامل شرکت سایپا دیزل در ادامه سخنان خود، از آغاز پروژه تولید کامیون ملی خبر داد و گفت: فاز مطالعاتی استراتژیکی و توجیه فنی و اقتصادی این پروژه از اواسط سال جاری در سه رده کاربری کشنده، باری و کمپرسی با انجام تحقیقات بازار تعیین شده است.

ملک با اشاره به اینکه تمامی اجزا و قطعات اصلی کامیون ملی با رعایت استانداردهای بین المللی و در حد کیفیت محصولات اروپایی تامین خواهد شد، یادآور شد: از اهداف مهم این پروژه که بدست متخصصین و طراحان داخلی انجام می شود، صادرات این محصول ملی به روش CBU و CKD است.

وی در پایان از ورود کامیون ملی به بازار در سال 1389 خبر داد و افزود: زمان تولید و دریافت گواهینامه های مربوط جهت تولید انبوه، 18 ماه در نظر گرفته شده و بر این اساس در صددیم کامیون ملی را در اوایل سال 1389 وارد بازار نماییم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر