بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت:

تامین سوخت استان لرستان و استان های همجوار

با ذخیره‌سازی مناسب سوخت در استان لرستان و تامین سوخت از استان‌های همجوار تاکنون هیچ مشکلی به لحاظ تامین سوخت مناطق سیل‌‌زده این استان وجود نداشته و سوخت‌رسانی با ظرفیت کامل انجام می‌شد.
کد خبر : ۱۸۹۹۵۶

به گزارش بورس نیوز، سیدمحمدرضا موسوی خواه اظهار کرد: با ذخیره‌سازی مناسب سوخت در استان لرستان و تامین سوخت از استان‌های همجوار تاکنون هیچ مشکلی به لحاظ تامین سوخت مناطق سیل‌‌زده این استان وجود نداشته و سوخت‌رسانی با ظرفیت کامل انجام می‌شد.

وی همچنین به تامین کامل سوخت بالگردهای امدادرسان فعال نیز اشاره و بیان کرد: سوخت موردنیاز تمامی خودروهای امداد و نجات، ادوات و تجهیزات راهداری و راهسازی و دیگر تجهیزات امداد و نجات در مناطق سیل‌‌زده به طور کامل تامین شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ادامه داد: تامین به موقع نفت سفید و گاز مایع موردنیاز هموطنان در شهرها و روستاهای سیل‌‌زده و همچنین نقاطی که دچار قطعی گاز شده اند با همکاری ستاد بحران و در صورت اعلام نیازمندی، آماده استقرار جایگاه‌های سیار سوخت در نقاط سیل‌‌زده و تمامی مسیرهای مواصلاتی کشور هستیم که تاکنون گزارشی در این باره دریافت نشده است.

موسوی‌خواه افزود: با توجه به قطع مسیرهای ارتباطی و مسدودشدن مسیرهای مواصلاتی سه شهرستان پل دختر، معمولان و بخش با بازید استان لرستان، با ذخیره‌سازی مناسب سوخت در جایگاه‌ها و استقرار خودروهای سوخت‌رسان در این مناطق پیش از وقوع سیلاب، هم اکنون مشکلی به لحاظ تامین سوخت این مناطق که در محاصره سیلاب هستند، وجود ندارد.

وی با اشاره به آبگرفتگی 2 جایگاه در استان ایلام و یک جایگاه در شهر خرم آباد توضیح داد: همکاران ما در تلاش هستند تا با جبران خسارت‌های به وجود آمده هر سه جایگاه وارد مدار بهره‌برداری شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران گفت: آمادگی کامل ستاد بحران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای جاری شدن سیل احتمالی در استان خوزستان در ساعت‌های آینده وجود دارد.

وی ادامه داد: تمامی تاسیسات این شرکت در استان خوزستان در آماده‌باش کامل به سربرده و سوخت موردنیاز جایگاه‌ها و فروشندگی‌های روستایی در این استان به ویژه در مناطق اهواز، آبادان، اندیمشک و ماهشهر ذخیره‌سازی شده است.

موسوی خواه تاکید کرد: سوخت موردنیاز بالگردهای امدادی و خودوروهای امداد و نجات مستقر در استان خوزستان نیز تامین شده است و خوشبختانه هیچ کمبودی وجود نداشته و شرایط مطلوب است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی همچنین از توزیع بیش از یک میلیارد و 154 میلیون لیتر بنزین از روز اول تا پایان روز دوازدهم فروردین سال جاری در مجاری عرضه کشور گفت: در این مدت به طور میانگین روزانه 96 میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 2 درصد کاهش یافته است.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی خبر داد:

تکذیب اخبار منتشرشده درباره سهمیه بندی بنزین

در بازار فیزیکی بورس انرژی عرضه خواهد شد؛

عرضه گاز مایع شرکت نفت ستاره خلیج فارس در بورس انرژی

در سفر یک روزه وزیر سازمان صنعت، معدن و تجارت؛

بازدید سرزده وزیر صمت از مناطق آسیب دیده لرستان

ارسال نظر